Had uit verveling maar es een oudere dvd uit de kast getrokken kwam zag in de film gone in 60 seconds toch wel ff in een garage een gtv6 staan

Zal hem maandag eens meebrengen die originele.Nog nooit gezien, de originele !
tja, smaken verschillen, maar dat jolie mens kan mij nou weer niet echt boeien !
Zit daar dan Franse en Nederlandse ondertitels onder? Ik heb ooit eens in Brugge een film gezien die dat had. Best lastig. Maar altijd nog beter dan dat nagesynchroniseer van de duitsers. ` Gruss gott, Jim.`Zal hem maandag eens meebrengen die originele.Nog nooit gezien, de originele !tja, smaken verschillen, maar dat jolie mens kan mij nou weer niet echt boeien !
Heb hem op DVD, met alle mogelijke ondertitels dus. Seffens eens kijken of hij ook Am Deutsch gespielt kan worden.Zit daar dan Franse en Nederlandse ondertitels onder? Ik heb ooit eens in Brugge een film gezien die dat had. Best lastig. Maar altijd nog beter dan dat nagesynchroniseer van de duitsers. ` Gruss gott, Jim.`Zal hem maandag eens meebrengen die originele.Nog nooit gezien, de originele !tja, smaken verschillen, maar dat jolie mens kan mij nou weer niet echt boeien !
Dat is een goed idee. Maar wij hebben hier ook Flikken en Witse hoor.Das misschien nog de oplossing voor het taalprobleem dat zich hier soms voordoet: Nederlands - Vlaams.We bezorgen al die holllanders een DVD waar je de taal op Vlaamsch kan zetten.
Kunnen ze lekker oefenen.