Wat een opluchting!

Kan dat morgen?Dan tik ik met het linkerachterpaneel van onze Thema jouw auto aan, en door de schrik rij jij weer tegen het réchter achterpaneel...
Ohohoh wat een vervelende schade...
Ach, als straks de 75 weer rijdt is het vergeven en vergeten. Ik ken het gevoel ('waarom stamp ik niet al die ouwe zooi buiten en koop ik 1 échte auto...')Ik wordt het echt zat jongens, die ouwe zooi.
Hier niet anders.... Als het weer rijdt, is het altijd zo weer vergeten. Maar als het een paar keer achter elkaar mis gaatAch, als straks de 75 weer rijdt is het vergeven en vergeten. Ik ken het gevoel ('waarom stamp ik niet al die ouwe zooi buiten en koop ik 1 échte auto...')Ik wordt het echt zat jongens, die ouwe zooi.
Een Mégane is dan ook het ergste wat een mens kan gebeuren, behalve een Laguna misschien. En modern is niet zaligmakend, maar laten we elkaar niet voor de gek houden, als je een Aygo, Yaris of Corolla koopt heb je waarschijnlijk nooit gedoe met je auto.Nou hier dan een opbeurendemededeling omtrent 'modern' vervoer: Manon dr 2004 lease megane (jawel zo'n createur du misere!) heeft ook de ene na de andere vreemde storing. Gelukkig niet van dien aard dat ie steeds stil staat maar wel een hoop irrante loze meldingen en 'dashboard failure'.Benzine meter die gewoon op 0 blijft staan (mét uiteraard de melding dat je zo spoedig mogelijk moet tanken ...
) terwijl je die dag t kreng net helemaal nokkie nokkie hebt gevuld etc...Gezeur over bandenspanning (0.1 bar meer of minder geeft al een melding). Komt nog bij dat t ding stoeltjes heeft voor t formaat kleuter (u dacht dat een 75 korte zittinkjes had?NOT!) en een dashboard wat gemaakt lijkt van gerecyclede daihastsu charade interieuren...
![]()
Kortom modern spul is zeker niet zaligmakend>remember!![]()
![]()
Grtz,fRank
Idd, ik heb een (gelukkig lease) laguna en die maakt de naam die hij heeft absoluut waar. Ik heb inmiddels een volledig nieuw dashboard vanwege alle eletronische storingen (3x stil mee gestaan), zo nu en dan piept erwat, gaat de auto niet meer op slot, werkt de automatische deursluiting niet meer en meer van dat soort ergernissen. Met een lease-golf ben ik ook 2 keer afgesleept omdat het langs de weg niet te fixen was. Nieuw is geen garantie voor geen ellende, de kans erop natuurlijk wel.Kortom modern spul is zeker niet zaligmakend>remember!
Krijg medelijden bij het lezen van dit soort berichtgevingen! Je eigen gezond en welzijn is uiteraard het aller belangrijkste maar ik kan best begrijpen dat het veel emotie te wee brengt. Heb zelf recentelijk ook een wagen kort gereden, eigen schuld, nou....je voelt je k.u.t.Nou, hier een berichtje van de brokkenpiloot zelf...
Ten eerste natuurlijk ontzettend bedankt voor al jullie opbeurende reacties! Dat heeft me toch wel goed gedaan tussen alle tranen door.Echt super!
Het is nu precies 2 weken geleden en wat was ik geschrokken. Toen ik Ronald belde was het enige wat ik uit kon brengen 'de auto, de auto, de auto, ik vind het zo erg'. Ronald moest me echt onderbreken om te vragen of ik zelf niets mankeerde. Hij zei meteen dat het maar een auto is en die echt niet belangrijk is en ik wel. Amper van de schrik bijgekomen na wat gedronken te hebben in het hotel waar Ronald verbleef reed ik in mijn uppie in onze steun en toeverlaat, de Peus, naar huis. Ik voelde me natuurlijk zwaar k*t en dan ook nog de 10 daarop volgende dagen alleen omdat Ronald voor werk in Duitsland zat. De eerste dagen wilde ik liever niemand zien, wilde er niet over praten. Ik vond, en vind, het zo erg...als ik foto's zag moest ik weer huilen. Hoe meer mensen ik later sprak hoe vaker ik te horen kreeg dat het maar een auto is en deze echt niet zo belangrijk is als ikzelf. Hm...zal dan wel maar toch vind ik het erg...![]()
Gisteren ben ik even bij het schadebedrijf geweest en daar stond hij dan... De auto waarvan ik 2 weken geleden stellig zei dat hij weg moest en ik er klaar mee was. Nou niet dus...ik schoot weer even vol. Zoals jullie gezien hebben heb ik nog wat foto's gemaakt. En Kristal, ik betrapte mezelf erop dat Ronald mij heeft aangestoken met zijn 'auto-ruik' eigenschap!!Ik heb de auto even open gedaan en de geur opgesnoven en dan het geluidje van het sluiten van de deur... Om te zien valt de schade wel mee, zou een ander gezicht zijn als hij de helft korter zou zijn. Maandag eind van de dag horen we als het goed is meer van de verzekering, wordt vervolgd dus.
Groetjes Cenai