tweede cijfer achter de komma niet belangrijk

Vertel dat mijn keurmeester...ehhh leerling maar eens
Met de 75 meestal ook problemen bij de APK. Moet er wel bij zeggen dat mijn kat eronderuit is. mag nog net bij die van mij

als de waarde maar max. 0.5 is.
Voordat ik op keuring ga trek ik het tandwiel van de luchmassameter (zo heet dat ding toch?) vier tandjes met de klok mee. (komt volgens mij overeen met "knijpen") Normaal gesproken gaat het dan net goed... zo niet dan trek ik hem ter plekke nog een tandje bij

keuren ...terugzetten weer goed dichtmaken met wat vloeibare pakking en karren maar.

Volgens de garage die de wagen ooit heeft afgesteld zou ie net goed moeten staan ...maar volgens de APK weer net niet... tja het is wat. Volgens mij klopt de eiking van dat APK app. gewoon niet

tenminste bij de laatste keuring gaf de meting 0,09

aan...en volgens mij moet ie dan al lang niet meer ronddraaien....maar dat weet de "keurmeester" weer niet

Terwijl ie nog best lekker liep. Stel dat de meting nu klopt...dan ga ik rijk worden..... heb ik de meest schone goedlopende wagen op aarde

Tja het is me wat met die keuringen.
Oud: Guilietta 1.6 (1983) , Alfa 75 1.8ie (1991), Alfa 145 1.6TS 120pk (1999), Alfa 147 1.6TS 105pk (2004), Alfa 147 2.0 (2006)
Huidig: Guilietta Turismo 2.0 JTDM (2014)
Trots: Bertone GTJ1300 uit 1972 zelfstandig gerestaureert...