Ik ben van plan om vrijdag de versnellingsbak van mijn 75 TS te wisselen. De reserve bak die eronder moet heb ik al los liggen.
En bij het losgooien van de hulpkoppelingcylinder liep ik tegen iets aan. Ik heb ik een aantal vragen waar jullie mij hopelijk mee kunnen helpen

1. Bij het wisselen van de bak moet de leiding van de hulpkoppelingcylinder los. Klopt dit? En kan je m weer ontluchten dmv het koppelingspedaal, of is dit niet aan te raden?
2. Hoe krijg je de hulpkoppelingcylinder van de versnellingsbak af? Na het lossen van de 3 bouten kreeg ik m niet langs de koppelingshevel. En de koppelingshevel kreeg ik niet zo 1-2-3 van zijn plek. Er moet een truc zijn, wie weet hoe je dit doet?
3. Hoe kan ik checken of de de hulpkoppelingcylinder nog OK is? Mag ie lekken als je de zuiger voorbij de koppelingshevel hebt steken, of is ie dan al kapot?
4. Indien de hulpkoppelingcylinder niet ok is, zijn er revisiesetjes beschikbaar, of moet je m vervangen? En in beide gevallen, loop ik weer tegen vraag 2 aan.
Ik zou erg dankbaar zijn voor jullie hulp!
Groeten, Pieter