yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: Drama...

ma jan 29, 2007 15:59

Ja ten eerste is het belangrijkste dat het alleen maar blik is. En deuken in ego's na schade helen ook wel weer (heb ik ervaring mee :wink: )
Maar zoals ik het van de foto zie valt het mee. Denk ook niet dat tie krom is. En als die wel een tikje heeft gehad is dat ook niet onoverkomelijk. Lastigst zal worden om een compete america voorbumper te scoren. De rest is eenvoudig genoeg te vinden.

Succes,
DJ
America voorbumper heb ik over. Zo compleet als maar mogelijk is :wink: Dus laat het daar niet op hangen....
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

giulia-tom
Guru Duplice
Guru Duplice

ma jan 29, 2007 16:04

Mmmm k dat de 75 behoorlijk schade heeft.
Klusje van niks! 8)
nr: 2714

ALFACENTRO

Afbeelding

doorlopende antiroestweken AlfaCentro

DJ
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

ma jan 29, 2007 16:06

Ja ten eerste is het belangrijkste dat het alleen maar blik is. En deuken in ego's na schade helen ook wel weer (heb ik ervaring mee :wink: )
Maar zoals ik het van de foto zie valt het mee. Denk ook niet dat tie krom is. En als die wel een tikje heeft gehad is dat ook niet onoverkomelijk. Lastigst zal worden om een compete america voorbumper te scoren. De rest is eenvoudig genoeg te vinden.

Succes,
DJ
America voorbumper heb ik over. Zo compleet als maar mogelijk is :wink: Dus laat het daar niet op hangen....
Kijk eens aan! Ik gok dat Yuri ook nog wel andere spullen heeft :wink:

Mzzl,
DJ

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: Drama...

ma jan 29, 2007 16:24

Getverdemme, wat jammer! :twisted: Het was nota bene één van de allermooisten!
Ik kan vanachter de laptop niet beoordelen of het de moeite is, maar zeker niet gelijk afschrijven hoor! [-X

Volgens mij vindt Cenai het veel erger voor jou, dan jij zelf. :roll:

Niet dat je er wat en hebt, maar ik zal eens wat bekennen...........afgelopen week met de 75.....rustig optrekken........naar 2 schakelen.......beetje gas erbij......2500 t/min......ineens 3500 t/min. :shock: 250Nm en achterwielaandrijving, je hebt er in de winterdag (nou ja, eigenlijk klei op de weg) helemaal niks aan! En toch ben ik gek met die auto. :oops:

Hoezo nou Ypsilon? Zij heeft toch de Peus?! #-o
Jij gaat niet 75 V6 loos worden hoor! [-X Ben je nou helemaal gek geworden? [-( :wink:
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

jaben
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

ma jan 29, 2007 17:15

Inderdaad een DRAMA. Het zal niet hard zijn gegaan, maar de schade is dan toch enorm.

Maar goed, niemand gewond en weer een topic bij op het forum.

Ik kan me indenken dat de beslissing om de auto te houden en te herstellen of weg doen een lastige keuze is.

Mocht je nog plaatwerk zoeken. Heb nog schermen, motorkap, deuren en skirtset liggen!

Sterkte, om het zo maar te zeggen.

Groet Joris
Alfetta QO TS (project)
www.jorisaben.nl
www.happyheads.nl
Afbeelding

Bert-155
Guru Duplice
Guru Duplice

ma jan 29, 2007 18:09

Auw...balen...gelukkig alleen materiele schade..maar goed...blijft kl*** :(

alfaromeocars
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

ma jan 29, 2007 18:12

Sterkte met het herstel, en dat herstellen zal wel geen probleem zijn als je de reacties hier zo leest :-)
Alfa Romeo Spider 2000 '73
Alfa Romeo Giulia 1300 Ti ‘69

SCARB nr.:2385

KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma jan 29, 2007 18:43

Jij gaat niet 75 V6 loos worden hoor! [-X Ben je nou helemaal gek geworden? [-( :wink:
Zo is dat. Laat het eerst eens helemaal goed bezinken voordat je domme dingen gaat doen. Zulke dingen gebeuren nu eenmaal en horen bij het autorijden. Zo kun je je verzameling Alfa crashes weer es aanvullen. :wink: Kloten van de bok is het wel natuurlijk.
Zo te zien is de auto best reparabel. Maak hem klaar en geniet er weer van. Zoals al eerder gezegd hier, koop een setje winterbanden. Dat scheelt toch behoorlijk, en ik kan het weten want ik gebruik ze al jaren. Eerst op de 75 en nu op de Alfetta. Het geeft een safer gevoel.

ronald
Guru Duplice
Guru Duplice

ma jan 29, 2007 18:56

Ha! :D Bedankt allemaal voor de opbeurende woorden. Ik zal er eens over nadenken, eerst maar eens zorgen dat de auto naar Nederland komt, en dan zien wat de schade is en wat de verzekering doet... :?
75 3.0 V6 QV, Fiorino 1.3 Multijet, Giulietta 1.8, Thema 3.0 V6 LS, Thema turbo 16v SW, 90 2.5 V6 QO, Fiat 128 1100 1971

SPIDERVELOCE1750

ma jan 29, 2007 19:20

:shock: Ronald nondedju . Dat was even schrikken . Gelukkig vermelde je onmiddellijk dat Cenai ok is . ( Oef ) . Ze zal inderdaad wel een lekker knuffel kunnen gebruiken . :wink:

Nog een kleine bedenking : Manu en ik vinden allebei dat jij een fantastische "autoruiker" bent . We vinden dit een zalig ritueel dat we je al een paar keer hebben zien toepassen . De geur van deze wil je toch nooit kwijt ? :D

Maar ik begrijp je bezorgdheid hoor . :wink:

KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma jan 29, 2007 19:21

Ha! :D Bedankt allemaal voor de opbeurende woorden. Ik zal er eens over nadenken, eerst maar eens zorgen dat de auto naar Nederland komt, en dan zien wat de schade is en wat de verzekering doet... :?
Kijk, dat zijn betere teksten. Nait de kop loat`n hang`n, zoals de grunningers zeggen. :D

Dinky Boy
Miniaturista

ma jan 29, 2007 19:43

Kijk, dat zijn betere teksten. Nait de kop loat`n hang`n, zoals de grunningers zeggen. :D
Euh... "Kop d'r veur" heet dat hoor... :wink:

(ik ben zo import als maar kan)

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma jan 29, 2007 20:02

Precies, even rustig bezinnen. Het zou eeuwig zonde zijn om de auto meteen maar af te schrijven, toch?
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

Ton
Member
Member

ma jan 29, 2007 20:21

Cenai is inderdaad het belangrijkste , niet te veel op haar mopperen . En als de auto weer thuis staat alles op het gemak inventariseren . Waarschijnlijk was die Giulietta met TS onderstel bewerkelijker .

Gtvco
Guru Duplice
Guru Duplice

ma jan 29, 2007 20:31

Oei das een klein dramaatje,Ronald :? Maar gelukkig heeft Cenai zelf niks,das het belangrijkste.Wel jammer,ik vindt het 1 van de mooiste rode 75 in Nederland,dus wel laten opknappen he.Das veel beter dan zo'n suffe Kappa coupè :roll:

Een America-voorbumper heb ik niet meer voor je liggen,die heeft je maatje van de Autovisie-75 vorig jaar bij mij opgehaald :wink:
Sterkte met de afloop van dit slippertje.

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”