De prijzen van de TS'jes lagen een anderhalf tot 2 jaar geleden toch echt gemiddeld 1000 tot 1500 Euro lager.
De 3.0 V6'en lijken momenteel ook redelijk aan een bodem te zitten. De prijzen schommelen van 1750 ( met apk, wel het bekende roest) tot 5000 Euro voor een strakke. Prijzen van deze wagens lagen een goed half jaar tot een jaar geleden toch zeker een euro of 800 hoger.
En de 1.8 IE zitten blijkbaar ook redelijk op een dieptepunt.
Het is alom bekend dat er een schommeling is in de prijzen van wagens. Het kan ook te wijten zijn aan de hoge brandstofkosten, misschien een van de redenen waarom de V6'en scherp geprijst blijven.
Blijven de prijzen van de TS'en stijgen of zullen ze weer gaan dalen? Of blijven ze misschien stabiel?
Voor mijzelf is dat toch wel een belangrijke vraag. Ik heb nu 2 75's gehad. Daarna een periode een BMW E30 320i in racetrim en nu even helemaal niks. Iedere keer als ik een 75 zie staan begint het te kriebelen. Dan wil ik het liefst mijn bankrekening plunderen om er weer een te hebben. Het is gewoon de allerleukste wagen die ik ooit gereden heb.
Helaas komen dan de vaste lasten kijken, brandstof, onderhoud, verzekering, en dan kom ik tot de conclusie dat het niet zo'n goed idee is om er weer een te kopen. Het verstandigste is om te wachten tot ik klaar ben met mijn studie, dat is over 3 jaar. Maar over 3 jaar zijn er weer minder 75, helemaal Twin Sparks, en zodoende mogelijk ook forst duurder.

Dus wat is wijsheid. Nu toch een 75 TS kopen en die trachten ergens te stallen of de drang laten voor wat het is en rationeel doorsparen en over 3 jaar maar een paar 100tjes meer betalen?