Ik zal er staan. Drie keer raden met watWie gaan er staan? Dus voor de verkoop? Is er al een deelnemerslijst of houden we hier iets bij? Ik ga misschien ook wel met wat spullen op een kleedje![]()

Ik zal er staan. Drie keer raden met watWie gaan er staan? Dus voor de verkoop? Is er al een deelnemerslijst of houden we hier iets bij? Ik ga misschien ook wel met wat spullen op een kleedje![]()
moet je ook naar lowietje gaan he in houtenIk kom ook ff langs. Komt altijd onderdeeltjes tegen die ooit nog wel eens van pas kunnen komen.Hoewel er vorig jaar weinig 145/146 onderdelen te vinden waren... dit jaar meer?
Ciao,
Jean-Luc
Sjit ......... dat gaat me geld kosten.Ik zal er staan. Drie keer raden met watWie gaan er staan? Dus voor de verkoop? Is er al een deelnemerslijst of houden we hier iets bij? Ik ga misschien ook wel met wat spullen op een kleedje![]()
Neem je ook geen rooie mee?Ik zal er staan. Drie keer raden met watWie gaan er staan? Dus voor de verkoop? Is er al een deelnemerslijst of houden we hier iets bij? Ik ga misschien ook wel met wat spullen op een kleedje![]()
ik wil een grijzeIk neem wel een paar kleurloze mee. zwart en wit
Is goed maar...LowietjeAlfisti Gianluca schreef:
Ik kom ook ff langs. Komt altijd onderdeeltjes tegen die ooit nog wel eens van pas kunnen komen. Hoewel er vorig jaar weinig 145/146 onderdelen te vinden waren... dit jaar meer?
Ciao,
Jean-Luc
moet je ook naar lowietje gaan he in houten
Nee, alleen Alfagek.yo,mischien een rare vraag maar moet ik eerst ergens lid van worden om ook even te markten?
gr fred