Hallo,
Mijn naam is Harold Cramer.
Ik lees het forum al ruim 10 jaar met veel plezier en heb me nu zelf ook maar eens aangemeld.
Mijn eerste auto was een golfje(2 mnd gehad) daarna alleen maar alfa`s
De eerste was een getunede 33 1.7 qv uit `88, daarna een 1.5 wagon(ivm 2 honden) ook uit `88 daarna een 33 16v uit `92 en vervolgen een 155 2.0 td van `94,de 155 heb ik gehad tot 1998 vanaf dat moment kreeg ik een auto van de zaak(mag niet kiezen,eerst opel nu peugot)dit was een goed moment om de 155 te verkopen en mijn droomauto aan te schaffen, dit deed ik dus ook: een gtv-6 uit `83 antraciet en een volledig lederen interieur.
Na ruim 2 jaar met veel plezier hier in rond te hebben gereden, kreeg ik de behoefte om hem wat sneller te(laten) maken, via,via kwam ik terecht bij Kees Verdoorn(niet echt dichtbij, ong.200 k.m van mijn woonplaats Hardenbeg) deze heeft er een compleet gereviseerd 3.1 liter savali blok ingebouwd(duur grapje,maar toen had ik nog geen kinderen,inm. 2)tot mijn schande moet ik bekennen dat ik er tot op heden nog geen 10.000 k.m mee gereden heb, maar de k.m die je er mee rijdt tellen mijns inziens dubbel! wat rijdt dit geweldig! Vanaf 2005 tm eind 2006 heb ik helemaal niet in de auto gereden omdat ik hem met alle roestplekken te lelijk vond eind 2006 heb ik de gok genomen en heb de auto laten restaureren in Polen(waarom Polen: 2 kids en een dure vrouw, in Polen koste het mij 1/3 van de 3 offertes die ik in Ned. had aangevraagd) de restauratie is tot mijn volle tevredenheid gebeurt, ook bij inm. Goos van Pelt(was Kees Verdoorn) konden ze geen rare/slechte dingen ontdekken.
Omdat de auto toch bij Goos van Pelt stond(moest een nieuwe voorruit in) hebben ze daar de auto alvast voor 2007 helemaal gereed gemaakt,nw. koppeling.bougies,distributie riem enz,
Technisch heb ik nog nooit problemen met de auto gehad, ook als hij een 1/2 jaar stil heeft gestaan ,accu erin en hij loopt weer, maar goed ook want ik heb zelf 2 linker handen.
Het enige wat ik verder nog aan de auto wil wijzigen, is een keer een ander (leren sport)stuur, bij hele hoge snelheden krijg ik nog weleens zweethanden en op een houten stuur vindt ik dit niet zo prettig, maar eerst wil ik een paar mooie 16 of 17 inch velgen, het liefst de speedline die onder de rz/sz horen, dit wordt moeilijk, weet ik, tot die tijd maar wat anders erop.
Als iemand mooie velgen te koop heeft/ weet(azev,speedline, anderevelg met brede rand) hoor ik het graag.
Groeten
Harold Cramer