Wat een smerig ding. Lijkt wel een platgeslagen Daihatsu Cappucino.Mooi![]()

Of een uitgelopen/gesmolten Ford Ka.
Kan veel hebben, maar dit vind ik helemaal niets (net als alle andere Opels trouwens)
Wat een smerig ding. Lijkt wel een platgeslagen Daihatsu Cappucino.Mooi![]()
Ben ik het helemaal mee eens. Op zich vind ik 'm niet echt lelijk, maar alle subtiliteit die de meeste Alfa ontwerpen zo kenmerkte, is hier ver te zoeken. Het kan best stijlvoller zonder aan kracht in te boeten. Dan toch maar liever een weer Brera-neus.Ik weet niet precies hoe ik het moet verwoorden, maar die hele auto heeft iets geforceerds over zich heen. Alsof hij te graag een sportieve uitstraling wil hebben.
Dat waren de woorden die ik zochtBen ik het helemaal mee eens. Op zich vind ik 'm niet echt lelijk, maar alle subtiliteit die de meeste Alfa ontwerpen zo kenmerkte, is hier ver te zoeken. Het kan best stijlvoller zonder aan kracht in te boeten. Dan toch maar liever een weer Brera-neus.Ik weet niet precies hoe ik het moet verwoorden, maar die hele auto heeft iets geforceerds over zich heen. Alsof hij te graag een sportieve uitstraling wil hebben.
Dat wordt ook niet bedoeldIk vind dit niet echt een Brera-neus.
Alfa Romeo gaat de Junior, het nieuwe compacte model dat het tegen de Mini op moet gaan nemen, introduceren op de IAA in Frankfurt. Nadat een schets openbaar is geworden waarop het profiel al is te zien, is nu bekend geworden dat de achterkant wat weg zal hebben van de 8C Competizione.
De verkoop van de Alfa Junior gaat in de zomer van 2008 van start. De prijs komt te liggen in de buurt van die van de huidige 147. Begin 2009 volgt de echte opvolger van de 147, de 149, die naar verluidt iets hoger gepositioneerd zal worden door de komst van de Junior. Veel details zijn er nog niet bekend van de Junior, maar Alfa heeft wel laten doorschemeren dat de nieuweling karaktertrekken van de 8C Competizione zal krijgen. Reken dus in ieder geval op ronde achterlichten.