Ik heb het met veel mindere constructies gedaan....maar mijn leven gebeterd.... ik ga mijn 2 kolommer nu maar eens vastzetten met chemische ankers in de vloer, stond in de oude loods wel eens te kwispelen als een trouwe hond...

Fijn om te wetenstond in de oude loods wel eens te kwispelen als een trouwe hond...(met een zware auto erop dan..)
Fijn om te weten![]()
huh waar heb jij je assteunen onder staan? helemaal op de hoekjes van de voorste subframe-balk?
oke daar staan ze goed hoor.Ik heb ze idd op de sub-frame balk staan, maar nu zeker niet meer zo ver naar buiten als op de foto.
Ondersteuning ziet er prima uit (op zo'n hardhouten balk kun je inderdaad twintig olifanten parkerenIn mijn geval werken de standaard assteunen trouwens niet omdat de assen verwijderd worden en er dus geen as is om te steunen zeg maar...![]()
Dus de kokerbalken maar genomen voor ondersteuning. Zal vrijdag het blok eruit laten zakken en dan kunen de wielen er weer op en de wagen laten zakken. Totdat het motorcompartinent gespoten is in iedre geval.... En dan... De V6 erin!!!!