Voor je het weet sta je in een of ander vaag bos en vragen ze je te bukken............................

Geeft ook ineens een duidelijke achtergrond van de sloagan "Volg de skoda rijder".
Voor je het weet sta je in een of ander vaag bos en vragen ze je te bukken............................
Ga je me nou vertellen dat je écht een Skoda-rijder gevolgd hebt....?Geeft ook ineens een duidelijke achtergrond van de sloagan "Volg de skoda rijder".
Tuurlijk.............lekker anoniem met m'n Berlina....................Ga je me nou vertellen dat je écht een Skoda-rijder gevolgd hebt....?Geeft ook ineens een duidelijke achtergrond van de sloagan "Volg de skoda rijder".
Oei, laat ik nou afgelopen vrijdag nog met een Mini door België gereden hebben.Vlaamse heaumeaux, lesbo's en biseksuelen verkozen de BMW 3 en de Mini als meest favoriete vervoermiddel van 2006.