AlfaFever

Re: RE: Alfa 33 modellen

vr jan 05, 2007 19:53

was het ook nog een SW? en dan de toevoeging elegance op je kenteken?
Bij Brons in veendam was toen (1999) een monteur die toestemming vroeg om aan de hand van chassisnummer e.e.a. aan info bij de fabriek te achterhalen.
Zijn nieuwschierigheid was gewekt door de afwijkende uitvoering van mijn witte sw.
De eerste (Nederlandse) eigenaar blijkt de auto nieuw in Italie bij een dealer besteld te hebben, waar deze ook afgeleverd is. 3 Maanden later is de auto in Nederland op kenteken gezet.
Volgens de uitdraai die ik kreeg betrof het een 33 1.7IE sw Elegance (????) kleur wit, meegespoten bumpers, mistlampen voor,Airco , verlaagd, blauwige blokjes bekleding. De exacte benamingen voor kleur en bekleding weet ik niet meer, aangezien bij verkoop de uitdraai in de auto is blijven liggen.Het bevestigde wel dat zoals ik de auto had, dit een originele uitvoering was, dus geen achteraf ingebouwde opties, of andere bekleding.
b.t.w. nu spijt van de toenmalige verkoop ](*,) , kenteken kwam vrij snel na verkoop al niet meer voor bij de RDW. Ben bang dat de snelle witte sw plat gegaan is :cry:

paul veloce
Full Member
Full Member

RE: Alfa 33 modellen

vr jan 05, 2007 20:04

Volgens de uitdraai die ik kreeg betrof het een 33 1.7IE sw Elegance (????) kleur wit, meegespoten bumpers, mistlampen voor,Airco , verlaagd, blauwige blokjes bekleding. De exacte benamingen voor kleur en bekleding weet ik niet meer, aangezien bij verkoop de uitdraai in de auto is blijven liggen.Het bevestigde wel dat zoals ik de auto had, dit een originele uitvoering was, dus geen achteraf ingebouwde opties, of andere bekleding.
Lijkt me toch wel een uniek ding, heb je geen foto's? Alfa heeft destijds in itaie wel een paar speciale uitvoeringen geleverd, zoals de holiday of weekend uitvoering (geloof ik), zeg maar zoiets als de feeling of imola uitvoering hier.
GT 1300 junior '75
Alfasud Sprint Veloce 1.5 '80
33 1.7IE SW '93
Iets Duits........

AlfaFever

RE: Alfa 33 modellen

vr jan 05, 2007 20:09

Zal dit weekend eens op de hardeschijf van de oude pc (opgeslagen op zolder) kijken of ik nog iets heb.

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”