Ik heb pas zelf zoiets gehad, kon hem helemaal niet meer ontkoppeld krijgen op een bepaald moment. Koppeling slipte verder niet en pakte goed op. Bij mij zijn toen de drukgroepen en de gehele koppeling vervangen. Yep da's duur, maar het resultaat is er dan ook wel naar =)
Off topic:
Oeioeioei, dat ziet er niet best uit!

Snel verkopen die auto, dure reparaties op komst.
Lekker hoor anderen bewust met je problemen opzadelen. Daarbij, een nieuwe kost ook geld.
Okay, dit behoeft enige toelichting.
Mijn opmerking was dus met een hele
vette knipoog en dat weet dibro wel. We kennen elkaar een beetje zeg maar.
Natuurlijk is een andere auto kopen (in dit geval) een grotere gok/ investering

Ik zag het en dacht: "ik ga es ff lekkur NIET reageren
De auto verkopen is géén optie: rijdt perfect, ik weet precies wat de staat van onderhoud is

, pás nieuwe dbriem, hij is
groen, comfortabel als het moet, pittig als het mag, ruim, en economisch gezien geen drol waard

Bovendien vind ik 'm gewoon mooi
Maarrrehhh... drukgroep dus. Mooi zo
Komt de volgende: ik heb zo'n 80000 km afgelegd en ik kan me niet herinneren dat de koppeling "in den beginne" lichter ging (er stonden toen zo'n 105000 km op de teller).
Dat kan natuurlijk best heel geleidelijk en daardoor ongemerkt zijn gebeurt...
Kan het kwaad om hier nog 'n maandje of 5 mee door te rijden?
Ik zal iig voor alle zekerheid m'n ww-abbo uitbreiden met woonplaatshulp denk ik