aha !!!! dat betekent dat ie, als het goed is, bij ons thuis ook in de bus zit !Eindelijk ook hier in België op de mat gevallen .![]()
Wel nog niet de kans gehad om iets te lezen ... Manu is er mee ondergedoken .![]()
aha !!!! dat betekent dat ie, als het goed is, bij ons thuis ook in de bus zit !Eindelijk ook hier in België op de mat gevallen .![]()
Wel nog niet de kans gehad om iets te lezen ... Manu is er mee ondergedoken .![]()
Karin gaat in februari weer (fashion week). Ik zal haar vragen een oogje open te houden voor Alfa's in Manhattan. Ik denk dat het verspilde moeite is.Das wel gaaf Roy, dat verwacht je ook niet in de Big Apple, toch???
Eigenlijk moeten wij daar een keer heen Roy.... als reporters ter plaatse op kosten van de SCARB, schrijven we een mooi stukkie voor het KB
Oh jij bent erg... en anders first class daar pas ik zowieso in en een poosie koken in de States, nou nee bedankt!!!, dat is daar gelijk aan slavenarbeid....Karin gaat in februari weer (fashion week). Ik zal haar vragen een oogje open te houden voor Alfa's in Manhattan. Ik denk dat het verspilde moeite is.Das wel gaaf Roy, dat verwacht je ook niet in de Big Apple, toch???
Eigenlijk moeten wij daar een keer heen Roy.... als reporters ter plaatse op kosten van de SCARB, schrijven we een mooi stukkie voor het KB
Ik zal meteen vragen of ze nog een kok nodig hebben daar........ Tja, en dan moet je toch mee![]()
PS Je past toch wel in één vliegtuigstoel?
Dat zeg ik
Laatst aangepast door Roeltje 164 op Za 30 Dec 2006 17:40:11, in totaal 1 keer bewerkt
[Edit]Dat zeg ik
Laatst aangepast door Roeltje 164 op Za 30 Dec 2006 17:40:11, in totaal 1 keer bewerkt