[img][img]http://i12.tinypic.com/2mnnkau.jpg[/img][/img]
Vanmorgen naar Noordwolde getogen om een 75 2.5 Milano te gaan bekijken.Bij aankomst bleek de Milano in een oud kippenhok te staan
waar geen licht was en het was er behoorlijk vochtig.
De auto zo goed en kwaad als het ging bekeken en hem gezegd dat als de Milano buiten zou staan ik wel weer ff langskwam.Maar na wat zooi aan de kant te hebben gezet en een verse accu in de Milano kon hij naar buiten worden gereden.
De auto was een jaar geleden daar geparkeerd en sindsdien had hij niet meer gelopen.Het viel mij mee dat het starten nog zo gemakkelijk ging.
Ik vond het toch wel een bijzonder ding.Leuke xtra's die ik niet aan mijn America heb zitten.
Airco,elec bedienbare stoelen,spaggetti spruitstuk,van voor tot achter CNC uitlaat,16"Atev.Gegroefde en geboorde OMP schijven.Ferodo remblokken etc.2 jaar geleden zijn de bekende plekken aangepakt,dus dat mag ook geen probleem zijn.
Lak is ook goed,moet alleen even flink gewassen worden.hij had er trouwens ook nog een 2 ltr bak en achteras onder gezet.
Na wat heen en weer gedoe (je kent het wel) de auto toch maar ter plaatse gekocht.Ik ga hem Donderdag halen en APK klaar maken zodat we zo snel mogelijk de weg weer opkunnen.
Vond het zelf wel een bijzonder ding omdat het een Milano is.Iemand enig idee hoeveel er hier in Nl nog van rondrijden ?