ik heb de auto dus een minuutje of 10 warm laten draaien.
Het gaat echter nog niet zo best:
Starten gaat behoorlijk goed, paar keer gas in trappen en daarna met een beetje gas starten. Een keertje extra gas en de motor loopt zei het bokkig wel stationair (+/- 600 rpm).
Even laten draaien, loopt niet mooi, schokt en het lijkt alsof er soms een cilinder niet mee doet.
Motor wordt warmer, beetje gas gegeven motor loopt ineens 1500 rpm en blijft daar draaien, ook weer schokkend en soms lijkt het alsof er een cilinder niet mee doet.
Toch even lekker laten draaien maar hij blijft hetzelfde, soms valt de motor na een tijd wel tussen de 600 - 900 rpm om daar te blijven draaien (maar niet mooi).
Motor uitgezet, dacht ik maar hij gaf nog een extra slag terwijl het contact al uit stond

in de luchtfilter bak.
Waarschijnlijk denk ik moet er het een en ander afgeregeld worden...normaal zou ik wel even naar Rijsbergen rijden (wanneer mijn bumpers en stoelen er weer in zitten

ben ik bang dat ik ergens tussen zevenbergen en rijsbergen aan de kant van de weg staat...
Hoe pak ik dit nu aan? vanuit de basis instelling proberen de motor te laten draaien en dan verder laten fine tunen of is er meer aan de hand?
Afgelopen zomer zijn al wel de ontsteking en kleppenspeling gecontrolleerd en die stonden perfect..
Wie o wie heeft het antwoord of kan mij helpen..
Eigenlijk moet de Spider voor 7 januari gekeurd worden en voor 18 Mei moet ze weer perfect in orde zijn om trouwauto te zijn

Alvast bedankt!