Mijn 1e auto Giulietta 1.6 uit 1982 super gaaf

Bestimmt ja!Aus der reihe : Derrick !!!!![]()
Leo.
Die wittekop uit de serie (nu grijs intussen ) reed al Alfa toen wij nog zwart/wit spiegels hadden thuis....Bestimmt ja!Aus der reihe : Derrick !!!!![]()
Leo.
Of aus der reihe "Ein Fall für Zwei", die reed ook in zo'n 7-serie en daarin reed die andere knakker in een 75! En laat dat nou net mijn 2e auto zijn...
toen wij nog zwart/wit spiegels hadden thuis.... 155 /quote]Bestimmt ja!Aus der reihe : Derrick !!!!![]()
Leo.
Of aus der reihe "Ein Fall für Zwei", die reed ook in zo'n 7-serie en daarin reed die andere knakker in een 75! En laat dat nou net mijn 2e auto zijn...
Een 156 en 166 volgens mij. We hebben het over Josef Matula. ( Claus Theo Gartner. Is privé ook een echte autoliefhebber. Doet vaak mee aan oldtimerrallies in Deutschland. Voor wie dit interessante informatie mocht vinden.[Die wittekop uit de serie (nu grijs intussen ) reed al Alfa toen wij nog zwart/wit spiegels hadden thuis....Altijd zilvergrijze...Giulia , giulietta, 75 , 155 en daarna weet ik het eigenlijk niet meer...
Grusse, fRank
Ein fall fur zwei Forum? Lekker dan.Klopt KAS, zie het Ein Fall für zwei forum
Foto's gemaakt?Oja en er stond vandaag bij de parkeerplaats van de Piet Klerkx een rode GTV6 met het gehele Zender pakket erop
toch maar even gestopt om te kijken
Is het misschien dezelfde als van KB 116, blz 27 onderaan, midden?