Hoi beste mensen
onlangs kwam ik een kastje met een soort dip switch tegen in de middenconsole ongeveer achter de asbak.
weet iemand waar deze voor dient? wat gebeurt er als ik switch? iets met lambda-sensor?
alvast bedankt
dip switch?
ik ben niet groot maar zat toch echt niet achter je dash......................................
Wouw! Ik durf het haast niet te zeggen, maar die Dodge Charger 1969R/T's zijn toch wel HEEL erg vetdip switch?
ik ben niet groot maar zat toch echt niet achter je dash......................................
en gewoon heel blijven.......................Wouw! Ik durf het haast niet te zeggen, maar die Dodge Charger 1969R/T's zijn toch wel HEEL erg vetdip switch?
.....weet je wel hoe VER je met die dingen kan springen, ongelooflijk !
Ik bedoel maaren gewoon heel blijven.......................Wouw! Ik durf het haast niet te zeggen, maar die Dodge Charger 1969R/T's zijn toch wel HEEL erg vet
ja juist.Ik bedoel maaren gewoon heel blijven.......................Wouw! Ik durf het haast niet te zeggen, maar die Dodge Charger 1969R/T's zijn toch wel HEEL erg vet