ma dec 18, 2006 20:01
Ik heb zelf voor de 75 van MDF ringen gemaakt en die op een plaatje MDF van 0,8cm bevestigd. Die plaat heb ik weer op het staal van de binnenkant deur geschroefd. Helemaal voor- en onderaan de deur zit nog een gat, waarschijnlijk bedoeld om bij het raammechaniek en / of doorvoer voor bedrading te kunnen. Omdat de MDF ring net hoog genoeg was viel alleen de magneet van mijn DLS Iridium woofer in dat gat. Ging goed en je kunt meteen gebruik maken van de deur als klankkast. Heb dus uiteraard wel het deurpaneel uit moeten zagen, de ronding van de ring. Ring bekleed met zwart doek waar ook subwooferbehuizingen mee worden bekleed. Tweeter heb ik in de punt bovenin het deurpaneel gemonteerd, prima plek ervoor. Filter tot slot heb ik op een plankje op binnenkant deur bevestigd zodat die in de uitsparing voor de armsteun valt. Deur op alle mogelijke plaatsen met dempingsmat bekleed. Je bent even bezig maar resultaat is er naar, heerlijke kickbass en géén trillingen! (en ik ben een zeikerd wat dat betreft hoor)
Zoekende naar Scalino of Giulia Super
Gehad: 75 2.0 TS '92 Rosso, 75 3.0 America '89 Rosso, 75 2.0TS 1989 Grigio Medio, Giulia 1600 Super Biscione, Giulia GT Junior '67 Rosso to be GTA Junior Stradale Replica
SCARB nr. 4755