wat denken jullie, lekt dat kreng rechts?

Het lijkt wel alsof het er vanaf buiten op gespetterd is. Gezien de onderdelen die er in de buurt zitten ook vanaf de 'voorkant' vet zijn. Wat je zou moeten proberen is de hoes even weg schuiven. Komt er dan olie onder vandaan, lekt het stuurhuis...Volgens mij is die rechter hoes op het uiteinde ook wat vettig... net wat donkerder zwart dan de rest.
Absoluut!Moeilijk beoordelen vanaf een plaatje, maar het lijkt erop alsof dat vet is afkomstig van een gescheurde aandrijfashoes.
De rechter aandrijfashoes ( voor de kijkers links ) is ook niet helemaal dicht. Ik vermoed een slechte klem. Maar het stuurhuis is dicht iig.Absoluut!Moeilijk beoordelen vanaf een plaatje, maar het lijkt erop alsof dat vet is afkomstig van een gescheurde aandrijfashoes.
Zit ook een tairap (wat een woord eigenlijk) omheen.. lijkt me ook niet echt af fabriekDe rechter aandrijfashoes ( voor de kijkers links ) is ook niet helemaal dicht. Ik vermoed een slechte klem. Maar het stuurhuis is dicht iig.
was ook mijn eerste gedachte. Zolang de hoezen heel zijn en niet gevuld zijn met olie moet het goed zijn toch, en met tweedehands spullen weet je het nooitMoeilijk beoordelen vanaf een plaatje, maar het lijkt erop alsof dat vet is afkomstig van een gescheurde aandrijfashoes.
Tie-wrap toch?Zit ook een tairap (wat een woord eigenlijk) omheen.. lijkt me ook niet echt af fabriekDe rechter aandrijfashoes ( voor de kijkers links ) is ook niet helemaal dicht. Ik vermoed een slechte klem. Maar het stuurhuis is dicht iig.
Yep, da's technisch gezien correct gespeld.Tie-wrap toch?Zit ook een tairap (wat een woord eigenlijk) omheen.. lijkt me ook niet echt af fabriekDe rechter aandrijfashoes ( voor de kijkers links ) is ook niet helemaal dicht. Ik vermoed een slechte klem. Maar het stuurhuis is dicht iig.
Aandrijfas @ bakzijdeTyRap®
en een aandrijfhoes is niet zichtbaar op de foto
Wat voor wrap?? is ie vet en lekkâh..Tie-wrap toch?Zit ook een tairap (wat een woord eigenlijk) omheen.. lijkt me ook niet echt af fabriekDe rechter aandrijfashoes ( voor de kijkers links ) is ook niet helemaal dicht. Ik vermoed een slechte klem. Maar het stuurhuis is dicht iig.
Vettig wel, maar smaakt waarschijnlijk naar plastic en smeervet...Wat voor wrap?? is ie vet en lekkâh..
Hallo ! Wel goed citeren hè!