Ben nog niet zeker of ik de potenzas weer wil hebben en las wat goede verhalen over de Toyo's
Graag jullie ervaringen. Het belangrijkste vind ik de grip op droog en nat en eventueel slijtage.
En nee,ik wil geen winterbanden of all season's...

Metzeller RennsportDe Toyo's zijn goede banden alleen niet zo goed als de Bridgestone's?
Ik kan eigenlijk alleen goed oordelen over de Potenza's en die vind ik idd erg goed op zowel droog als nat, maar ben altijd bereid om anderen te proberen....
Of zijn er nog andere must try banden?![]()
Aan de andere kant, waarom andere nemen als je geode ervaringen hebt met de Potenza's.....
Ik kan niet oordelen over de Toyo's. Het enige wat ik er over gehoord heb is dat deze nogal zacht zijn en daardoor erg snel slijten en verder het geen al vermeld is door anderen.De Toyo's zijn goede banden alleen niet zo goed als de Bridgestone's?
Das nog netjes...de mijne waren na 20.000 weg....heel erg wegIk heb ze weliswaar onder mijn Saab 9-3 gehad maar kan je wel melden dat ze na een jaar op waren (voorwielen dus, 30.000km, 225pk/340nm)
Zeer goede grip en eigenschappen bij droog maar bij nat wegdek slecht vergeleken met de vorige Michelin Primacy's.