Hamvraag is dus: klopt bovenstaande stelling EN is de auto getaxteerd

Uit een eerdere quote blijkt dat dat niet zo is... of is 85 geen oldtimer?is volgens mij niet helemaal zo, het is een oldtimer, die behandelen ze met meer respectZonder taxatiewaarde geldt toch de dagwaarde en met 3000€ is ie dan totaalloss?
is ook zo. je kan beter gesteggel over de dagwaarde van de auto voor zijn met een goed taxatierapport. Stel je auto is helemaal in de prak en de expert komt met 2500 euro en de auto is 5000 waard....Hmm...Lijkt me niet, zorgen voor een goed schadebedrijf waar de schade getaxeerd wordt, dit is gewoon een schade die 100% gerepareerd moet worden. Heeft taxatiewaarde niks mee te maken, dit is leuk bij TL voor de expert omdat hij dan geen marktonderzoek voor de waarde van de auto moet doen, maar gewoon klakkeloos zonder nadenken de taxatiewaarde als uit te keren dagwaarde kan opschrijven.Damn hij....dat wil ik niet meemaken![]()
Is de auto getaxeerd? wordt anders toch lastig mbt schadevergoeding lijkt me
Maar in ieder geval wel erg Klote met de hoofdletter Klote.
Naar taxatiewaarde verzekeren....
Zonder taxatiewaarde geldt toch de dagwaarde en met 3000€ is ie dan totaalloss?
Of valt deze onder ongeschreven regels!
Altijd gedacht dat dat het geval was.
is mij ook al eens gebeurdSerieus, dit is al de zoveelste keer dat ik lees dat een 85+ iemand tegen iemand aan heeft gezeten.Dat die mensen nog het lef hebben om in de auto te stappen...