Ik heb een Sebring einddemper (niet leeggehaald) en een katvervanger.
In de auto vind ik het nog prima, dus niet te vermoeiend op lange stukken. Buiten is het naar mijn idee wat te luidruchtig en ben ik bang dat ik een keer aangehouden ga worden. vooral boven de 2500 rpm en verder. Klinkt wel gaaf hoor, een hoop trompetachtig geluid. Maar hoe het in jou geval zal klinken durf ik je niet te zeggen. Een godskabaal vrees ik, maar ik denk dat ik dat nu ook al zal vinden als je een lege csc hebt met kat. Zoveel dempt een kat niet namelijk.
Je kan ook is proberen om alleen met het spruitstuk te gaan rijden, wellicht vind je dan wel dat je genoeg dB hebt?
Je verbruik zal met +- 10% toenemen en zeker niet afnemen, mocht je dat denken. Je motor kan zonder kat makkelijker ''ademen'' dus kan die meer lucht opnemen en dus ook meer brandstof inspuiten dus meer vermogen. In Theorie zou je bij constant 120km/h minder brandstof verbruiken als de versie met kat, maar in praktijk is mij dat nog niet gelukt
