Luchtinlaat constructie : Wel uitkijken met geluid 95dbA op Zolder : Je moest nu al lossen om binnen de limiet te blijven ...
Is het echt zo erg gesteld met specialisten in NL ? Ik weet uit ervaring met tuners, autosportpreparateurs e.d. dat die wel eens de beloofde termijn durven overschrijden maar dat ook garages zich daaraan bezondigen ? Hoe houden die hun klanten dan ?
'n Officiele dealer heeft zich toch aan normtijden te houden e.d. + vooraf duidelijke afspraken maken is 'n must . Uiteraard heeft 'n Alfa dealer met traditie (die het model in kwestie nog nieuw in z'n showroom had staan) 'n streepje voor op 1 die er pas recent bijgekomen is .
Transaxle is idd. niet de eenvoudigste constructie en ook niet goedkoop (Ik had de Gtv6 -> nu Timmermans dus ik weet wat het kost...) .
225/600r16 Pirelli Slicks (van D2 = hard tot D5 = zacht) heb ik op zo'n 20 velgen (5x98 Alessio Monza 7,5x16 Et30) liggen, alleen ligt 'n deel in 'n vrachtwagen die sinds november 2005 nagenoeg onaangeroerd is en de rest in Westmalle waar ik maar niet de tijd vind om e.e.a. uit te sorteren ...
Als ik er volgend jaar aan toe kom mag je gerust eens 'n stel 'n paar rondjes Zolder uitproberen : ooit kom ik er aan toe

maar niet ten koste
van m'n quality family time .
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .
Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .