Wat is er gebeurd? Avondspits, ik trek op bij het stoplicht, van rechts komt een Clio die via een speciale baan zonder stoplicht mijn rijbaan op kan, maar wel voorrang moet verlenen. Dat gebeurde dus niet... De vrouw kwam met haar Clio vlak voor mijn neus tercht, ik week uit naar de linker baan maar zij stuurde daar ook naartoe.
Het resultaat, ik gleed op de natte weg met ca 60km-h met de rechterkant van de neus in de linker achterkant van de Clio. Koelvloeistof weg, motorkap en rechterspatbord krom, koplampen stuk, bumper verbogen en een hele grote deuk in mijn ego. De schade onder de motorkap heb ik nog niet kunnen bekijken maar de v snaar liep iig aan. De schade aan de Clio leek op het eerste gezicht mee te vallen maar de auto is niet meer rijdbaar, het wiel loopt aan, voorportier sluit slecht, zijscherm is gekreukeld.......
Schuld ligt gelukkig niet bij mij maar daar heb je niet al te veel aan... )en het zal een kleine strijd worden aangezien de vrouw ontkent )alle bewijzen spreken tegen haar en de politie is er bij geweest'
Aangezien ik eigenlijk naar een Diesel wilde overstappen zal de 146 waarschijnlijk niet gaan blijven, eea ook afhankelijk van de reactie van de verzekeringmaatschappij.
Dus mocht iemand een leuke 155 TD 2.5 of een 164 TD hebben-weten laat het mij dan svp weten, ik ben op korte termijn naar een ander vervoermiddel op zoek. Een redelijke 33 mag ook.
En mocht iemand interesse in de 146 hebben dan hoor ik het uiteraard ook graag.
Enkele foto´s