Echt een TOP dag: helemaal droog gebleven
Was erg gezellig met meerdere 'taxi' ritjes

Bedankt voor de filmpjes alfaromeocars !!
Klinkt lekker

Enige lastige was dat ik al na de eerste sessie de zwarte vlag kreeg ivm geluidsniveau... daardoor moest ik daarna op 2 punten van het gas om niet een 2e zwarte vlag te krijgen (en dus naar huis te moeten). Met name die na de kanaalbocht kwam erg ongelegen omdat ik toch al PK's te kort kwam (pk/gewichtsverdeling); had ik net in de kanaalbocht lekker wat meters te pakken, liepen de mannen op vermogen weer in op het stuk naar de chicane

Maar in de chicane liep ik meestal genoeg weg om daarna geen last er meer van te hebben.
Des al niet te min lekker kunnen rijden en aardig wat ingehaald op uitremmen en harder door de bocht gaan (en daar gaat het tenslotte om, voor de betere fun-factor: bochtensnelheid)
(het RS racing onderstel is erg lekker op de Ring, maar ruimschoots te zacht voor een 'biljartlaken circuit' met slicks)
Was wel even wennen: ik rijd normaliter op de Nurburgring: dus op straatbanden. De eerste paar rondjes op slicks waren dan ook een 'ervaring'. Zo weinig grip dat ik bijna mijn straatbanden weer had terug gezet. Maar na een aantal rondjes werd het beter en vanaf dat moment was het lekker rijden op slciks. Het viel me alleen wel wat tegen: had meer verwacht van slicks, gaat wel iets harder maar niet echt super veel (of deze slicks zijn niet al te best meer natuurlijk)