wat was het leukste scarb evenement 2006?

nieuwjaarsreceptie
4%
2
registerdag
7%
4
buitenlandrit
2%
1
een van de regionale ritten
9%
5
een van de registerritten
2%
1
een van de tc dagen
Geen stemmen
0
spettacolo sportivo
77%
43

Totaal aantal stemmen: 56
Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: leukste scarb evenement 2006

do nov 30, 2006 11:13

Sleutelen de dag voor een evenement probeer ik te vermijden (tenzij echt iets moet gebeuren). Je zal weer zien dat er iets onverwachts mis gaat en je kan niet verder (bv iets dat besteld moet worden).
Wat grote reparaties betreft, dat vind ik sowieso niet leuk net voor een rit. Zoals vorig jaar, tegen wil en dank, de kop er op smijten en meteen de dag er na een evenement...is niet leuk. Betert misschien wel, naarmate het vertrouwen in eigen werk groeit.
Een dag voor vakntie klaar zijn met motorrevisie of andere grote klus vind ik stiekum wel übercool! 8) Maar ja, ik spoor dan ook helemaal niet! :D

En als dat allemaal goed lukt, is dat erg goed voor het zelfvertrouwen. Het kan ook anders uitpakken natuurlijk............ :roll:
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

GiuliaCorse
Guru Triplo
Guru Triplo

do nov 30, 2006 11:39

Denk dat het forum daar deels debet aan is: veel informatie is hier al voorhanden. Ben zelf ook nog nooit geweest :oops: maar had laatst wel naar Harmelen gewild, maar toen kon ik niet :(
Yuri wie heb ik dan gezien bij Ron Simons (was zeker geen echte TC dan)
"Not all those who wander are lost!" -J.R.R Tolkien-"
2000GTV TS 1972
Spider 916 1998
Fiorenzato Ducale compact

Andretti Molletti

do nov 30, 2006 19:36

Denk dat het forum daar deels debet aan is: veel informatie is hier al voorhanden. Ben zelf ook nog nooit geweest :oops: maar had laatst wel naar Harmelen gewild, maar toen kon ik niet :(
Dat was een door Ron en mij Illigaal georganiseerde meeting en telt hier niet mee ;)

Inmiddels heb ik wel toestemming om een dag op de ring te organiseren maar de tijd ontbreekt me domweg... :?

Wat betreft de poll kunnen we discussieren wat we willen maar als ik jullie MENINGEN interpreteer dan is deze poll alleen geschikt om te zien of het SS het meest gewaardeerde evenement is, nou dat is dan gelukt! Alleen had de vraagstelling dan anders gemoeten ;)

Leuke poll:
Wat was het leerzaamste evenement ?

;)
Laatst gewijzigd door Andretti Molletti op do nov 30, 2006 20:17, 1 keer totaal gewijzigd.

@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

do nov 30, 2006 19:55

)
Voor wie???

:lol: :wink:
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

Andretti Molletti

RE: leukste scarb evenement 2006

do nov 30, 2006 20:17

Voor de politie :!:

in jouw geval ;)

Sergio
Guru Triplo
Guru Triplo

RE: leukste scarb evenement 2006

vr dec 01, 2006 17:35

Voor mij staat het SS ook op nr 1, het Boxertreffen was ook zeer geslaagd maar de TC meetings vallen bij mij ook in de smaak, maar heb daar niet op gestemd omdat ik dat meer nuttig en gezellig vind en de vraag hier is welke meeting het leukste is.
La meccanica delle emozioni
'79 Spider 2000 Veloce
'88 33 1.7 QV
'93 33 1.7 iE S 16v SW Q4
33 SW corsa

GiuliaCorse
Guru Triplo
Guru Triplo

za dec 02, 2006 02:04

Dat was een door Ron en mij Illigaal georganiseerde meeting en telt hier niet mee ;)

Inmiddels heb ik wel toestemming om een dag op de ring te organiseren maar de tijd ontbreekt me domweg... :?

Wat betreft de poll kunnen we discussieren wat we willen maar als ik jullie MENINGEN interpreteer dan is deze poll alleen geschikt om te zien of het SS het meest gewaardeerde evenement is, nou dat is dan gelukt! Alleen had de vraagstelling dan anders gemoeten ;)

Leuke poll:
;)
Hallo Dre illegaal of niet er was best redelijk wat volk en bij een na cursus ben iik in ieder geval weer aanwezig. Dus intressant genoeg,
"Not all those who wander are lost!" -J.R.R Tolkien-"
2000GTV TS 1972
Spider 916 1998
Fiorenzato Ducale compact

Terug naar “Evenementen”