voor de doorgewinterde klusser een eitje,
maar hoe krijg ik het deurpaneel vna mn 33 er heelhuids af..? na de schroef te hebben verwijderd te hebben (wil motortje raam vervangen)
groet.
alleen de schroef had ik, maar de rest.. dank je!Schroef achter de slothendel al los?
Strip die horizontaal over de armsteun loopt(in het verlengde van de slothendel) lostrekken (zit geklikt). Hierachter zitten 2 kruiskopschroeven. Ook kun je nu bij een klein schroefje dat je kap over de handgreep die schuin naar boven loopt vast houdt. Die kap kan nu ook losgetrokken worden. Bovenaan (achter knoppen raam bediening) zitten nog twee schroeven.
Eerst stekker van je raam bediening lostrekken. Complete deurgreep kan er nu af.
Dan het kapje losschroeven van de spiegel verstelling (1 schroefje).
Nu kun je de klemmen lostrekken die rondom je paneel op zijn plaats houden (voorzichtig aan de randen trekken). Dan kun je het paneel naar boven uit een rand schuiven.
Succes!
Deze strip kun je naar achteren schuiven, zo is het volgens mij bedoeld. Als je hem eruit klikt is de kans vrij groot dat hij breekt.Strip die horizontaal over de armsteun loopt(in het verlengde van de slothendel) lostrekken (zit geklikt).