aangezien het volgens mij niet echt een functie heeft? de kat zit ervoor en de demper erachter..

achter zit ie volgens mij met een puntlasje vast ofzo.dus die zit er gewoon los overheen en kan er zo af zonder problemen vetkaai??
oke,slopen die handel danachter zit ie volgens mij met een puntlasje vast ofzo.dus die zit er gewoon los overheen en kan er zo af zonder problemen vetkaai??
als jij het er niet afhaald dan rot ie er vanzelf wel af![]()
even wroeten en je hebt m in je handen
het mooiste is voor het stoplicht, dan kijkt iedereen je aan van : kerel wat voor een gammele roestbak heb jij nou weerik vermoed dat dat gerammel van zon schild als een soort geurpaneel bij de HEMA of AH moet werken. compleet nutteloos maar hoort bij de
'alfa beleving' het getril bij de-acceleren is zo typerend dat ik het nu jammer vind dat ik de mijne er af heb gesloopt. okee er zijn wel ergere dingen te bedenken.
ik ben toch heel blij dat ik het gesloopt heb en men buren ook!!ik vermoed dat dat gerammel van zon schild als een soort geurpaneel bij de HEMA of AH moet werken. compleet nutteloos maar hoort bij de
'alfa beleving' het getril bij de-acceleren is zo typerend dat ik het nu jammer vind dat ik de mijne er af heb gesloopt. okee er zijn wel ergere dingen te bedenken.
hehe ja.. ik heb die HEMA rookworst panelen ook gelijk maar verwijderdik ben toch heel blij dat ik het gesloopt heb en men buren ook!!:twisted