Ja. Dat zag er ook goed uit !!

Vroeg me alleen wel ff of deze meisjes het niet een beetje warm hadden in hun lerenbroekjes.

Leo.
Ga eens een keiharde supermooie 75 Turbo zoeken en kijk wat ie kost...vervolgens bestel je een lester Evo kit en laat deze eens strakmaken en spuiten...montage...tel alle uren eens. Voor 9000-9500 heb je hem nu gelijk voor de deur staan en hoef je geen jaar te (laten) bouwen...en je hebt een van de mooiste Turbo's die er rondrijden. Wil je een 'echte' Evo in deze staat ben je toch al gauw nog een x1k Euros extra lichter.Tjah, iedereen vind die auto's van De Vries flink aan de prijs (lees belachellijk duur) mijzelf inclusief, maar voorlopig schijnt ie ze dus wel allemaal verkocht te hebben.. (waarschijnlijk aan mensen die er geen kl@@t verstand van hebben). Er is dus één lachende derde die straks lekker lang op vakantie kan... en op een vreemde manier kan ik daar dan ook nog wel weer waardering voor hebben.
Een beetje geluk moet je hebben. En er zijn nog wel meer uitspraken over geluk maar die neem ik niet in mijn mond omdat ik zelf ook redelijk vaak geluk heb met het vinden van Sudjes![]()
.
Dank je Harry,Hier nog mijn foto's van dit weekend.
http://www.gummen.org/fotoalbum/eveneme ... art_id=354
Hallo Harry,Prachtige GTV trouwens Roy!!
In de gids staat RTL7, begint om 2 minuten over 7 .vanavond op RTL5..auto programma.. AutoXperience... film indruk italie houten en een test van de Alfa 159 sw..kijken dus
Tjah, iedereen vind die auto's van De Vries flink aan de prijs (lees belachellijk duur) mijzelf inclusief, maar voorlopig schijnt ie ze dus wel allemaal verkocht te hebben.. (waarschijnlijk aan mensen die er geen kl@@t verstand van hebben). Er is dus één lachende derde die straks lekker lang op vakantie kan... en op een vreemde manier kan ik daar dan ook nog wel weer waardering voor hebben.
Een beetje geluk moet je hebben. En er zijn nog wel meer uitspraken over geluk maar die neem ik niet in mijn mond omdat ik zelf ook redelijk vaak geluk heb met het vinden van Sudjes![]()
.
Nee, daar heb ik hem nog niet over gehoord.Klinkt gaaf Roy!!
Behalve dat van die koppeling steeds dan.
Nog geen koppakingsproblemen gehad trouwens? Dat schijnt 1 v/d probleempjes van de 3.5 V6 te zijn namelijk.