giulia-tom
Guru Duplice
Guru Duplice

Re: RE: Help mijn remmen doen het niet goed meer! iemand erv

ma nov 13, 2006 11:30

Kun je die nippels gewoon bij de dealer/onderdelenboer kopen? Bij mij werkte 1 nippel niet goed tijdens het ontluchten vorige week. Hoop dat het alleen de nippel is..
Naar jouw onderschrift kijkend moeten ze het voor jouw sprint HIER zekers hebben.... voor 105 serie zeker want die haalde ik kort geleden (volgens mij is de alfa ontluchtingsnippel niet zo heel bijzonder)
Oude meenemen is garantie voor een goede nieuwe. Btw in Almere hebben ze ook zo'n remmentent. Maar Utrecht is voor jou ook kort sturen.
Succes 8)

@ ikke: misschien overbodig -wel remmenvet gebruiken hè? geen andere hoor! (blauw spul verkrijgbaar bij iedere automaterialenzaak...)
Laatst gewijzigd door giulia-tom op ma nov 13, 2006 11:32, 1 keer totaal gewijzigd.
nr: 2714

ALFACENTRO

Afbeelding

doorlopende antiroestweken AlfaCentro

Duc
Guru
Guru

RE: Help mijn remmen doen het niet goed meer! iemand ervarin

ma nov 13, 2006 11:32

i thank u very mucho :D

gaan we proberen van de week!
RWD german daily, Mito on the side.

Ducati 1098 racer
Ducati 996R racer
Ducati 748 Senna
BMW R 1150 GS Desert FOX
SUZUKI VStrom 650 XT Adventure
"racing because, football, golf and tennis only require 1 ball"

ikke
Advanced Member
Advanced Member

Re: RE: Help mijn remmen doen het niet goed meer! iemand erv

wo nov 15, 2006 13:24

[/quote]@ ikke: misschien overbodig -wel remmenvet gebruiken hè? geen andere hoor! (blauw spul verkrijgbaar bij iedere automaterialenzaak...)[/quote]

Ze liggen al helemaal uit elkaar hoor, ze waren ook niet van een Alfa, maar van een BMW 2002, en die hebben 4 zuigers, tegenover die 1 op mijn Alfa 33, dat verklaart veel aan de remverschillen. :wink:

Terug naar “Algemene Technische vragen”