Dit was nu eens een hele leuke puzzelrit

, waar het dan ook vooral op puzzelen aan komt

. Erg leuk en afwisselend waren de verschillende route-systemen. En niet te vergeten we hebben hele leuke mooie plaatsjes gezien. Echt complimenten voor deze rit. (Jammer van de vraag over de Burgemeester

. Rene

!!!!! Niet meer zo flauw doen, ben ik mooi in getuind terwijl ik hier normaal wel scherp op ben

)
Nu we de laatste rit hebben gehad kan ik concluderen dat dit voor ons de leukste rit van het seizoen was. Op de tweede plaats komt de Branato-rit en als derde de Nachtrit, welke dit jaar extra moeilijk was door de mist.
Maar de rit in Friesland was ook geweldig, alleen al door het mooie weer en de BBQ met voetbal aan de finish en het feit dat ik lekker met de hele familie een leuk huisje had gehuurd voor het hele weekend.
De MiddenNederland rit eindigt diep onderaan. Niet door de rit zelf (welke niet zo moeilijk was maar wel een hele mooie omgeving), maar dit had niks met een puzzelrit te maken. Hierbij ging het om wie heeft de beste hulplijnen en de meeste boeken bij zich. Ik heb hier meer klachten over gehoord dus goed in de oortjes knopen voor volgend jaar

!!!
De rit in Zeeland en Noord Holland heb ik helaas door familie-uitbreiding moeten missen dus die kan ik niet beoordelen. Mede hierdoor heb ik dit jaar niet mijn titel kunnen prolongeren en zal ik vanaf 14 januari Puzzelkampioen af zijn.
In iedergeval feliciteer ik hierbij de kampioen van dit afgelopen jaar

en ik weet het nu.... Het is makkelijker om aan de top te komen dan om er te blijven
Iedereen bedankt voor de leuke ritten en zet de einduitslag maar op de site.
PS kunnen de antwoorden van de Midden Nederland rit ook nog op de site geplaatst worden! Zou wel leuk zijn om nog eens te kijken wat ik toch nog goed had!