Waardeloos

RE: 5 November SCARB verrassingenrit

ma nov 06, 2006 10:47

Mooie rit, goed te doen voor deze beginnelingen (alleen met de Frieslandrit meegedaan hiervoor). Alleen de witte lijn volgen ging een beetje fout; na de vraag over de ijstijd moest je dus links, wij zijn rechts gegaan en dan links zotat je over een zeer smal weggetje moest, over de punt linksboven de kaart heen, maar helaas was wat we dachten dat een weg was een sloot en reden we opeens een stuk buiten de kaart :oops: 19 minuten te laat en zeer weinig van de vragen gehaald.

Verder ging alles perfect en de vragen waren ook goed te doen. Volgend jaar gaan we met meer ritten meedoen!

Keke

ma nov 06, 2006 20:17

Dit was nu eens een hele leuke puzzelrit :P :P , waar het dan ook vooral op puzzelen aan komt :P :P . Erg leuk en afwisselend waren de verschillende route-systemen. En niet te vergeten we hebben hele leuke mooie plaatsjes gezien. Echt complimenten voor deze rit. (Jammer van de vraag over de Burgemeester :x . Rene :twisted: !!!!! Niet meer zo flauw doen, ben ik mooi in getuind terwijl ik hier normaal wel scherp op ben :x )
Nu we de laatste rit hebben gehad kan ik concluderen dat dit voor ons de leukste rit van het seizoen was. Op de tweede plaats komt de Branato-rit en als derde de Nachtrit, welke dit jaar extra moeilijk was door de mist.
Maar de rit in Friesland was ook geweldig, alleen al door het mooie weer en de BBQ met voetbal aan de finish en het feit dat ik lekker met de hele familie een leuk huisje had gehuurd voor het hele weekend.
De MiddenNederland rit eindigt diep onderaan. Niet door de rit zelf (welke niet zo moeilijk was maar wel een hele mooie omgeving), maar dit had niks met een puzzelrit te maken. Hierbij ging het om wie heeft de beste hulplijnen en de meeste boeken bij zich. Ik heb hier meer klachten over gehoord dus goed in de oortjes knopen voor volgend jaar :idea: :idea: :idea: :idea: !!!
De rit in Zeeland en Noord Holland heb ik helaas door familie-uitbreiding moeten missen dus die kan ik niet beoordelen. Mede hierdoor heb ik dit jaar niet mijn titel kunnen prolongeren en zal ik vanaf 14 januari Puzzelkampioen af zijn.
In iedergeval feliciteer ik hierbij de kampioen van dit afgelopen jaar :D :D en ik weet het nu.... Het is makkelijker om aan de top te komen dan om er te blijven :!: :!:

Iedereen bedankt voor de leuke ritten en zet de einduitslag maar op de site.

PS kunnen de antwoorden van de Midden Nederland rit ook nog op de site geplaatst worden! Zou wel leuk zijn om nog eens te kijken wat ik toch nog goed had!

Anke

di nov 07, 2006 20:14

Piccies(?) staan op de vorige pagina als link bij Dinky Boy

iesje73

Re: RE: 5 November SCARB verrassingenrit

di nov 07, 2006 20:23

Piccies(?) staan op de vorige pagina als link bij Dinky Boy
Mi scuzie.

Tazio Novante
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

di nov 07, 2006 20:27

Was inderdaad een lollige rit. Mooie omgeving ook! En leuk navigeren. Vooral de strippenkaart ging lekker! Ook wel goed dat je voor die vragen de auto niet uit hoefde.
Hadden wel net iets beter ons best moeten doen. Met 95 punten ben je geloof ik 4e............................... :? Hebben het laten liggen op de vragen in etappe 2. Gelukkig wel precies in een uur gereden, alleen iets te veel kilometers........ 8)
De Gouden Koets mag de zomer weer z'n best doen.
De 166D staat met 498K op de klok te wachten op de winter.
De Gulf hangt in 't spit.

Aernoudt
Guru
Guru

di nov 07, 2006 23:49

:)

Wij zijn op -1 punt terecht gekomen :oops:
* 936 1/2 (822) * http://www.vimeo.com/4510549 *

Anke

di nov 07, 2006 23:59

:)

Wij zijn op -1 punt terecht gekomen :oops:
:blue_lol: :blue_lol:

Aernoudt
Guru
Guru

wo nov 08, 2006 00:01

Ivm veel strafpunten ivm te snel over het trajekt :oops:
En uiteraard had een betere navigator meer punten opgeleverd.... Maar was het wel een stuk minder gezellig geweest onderweg :lol:
(dan die strafpunten maar :wink: )
* 936 1/2 (822) * http://www.vimeo.com/4510549 *

Anke

wo nov 08, 2006 00:05

Ivm veel strafpunten ivm te snel over het trajekt :oops:
En uiteraard had een betere navigator meer punten opgeleverd.... Maar was het wel een stuk minder gezellig geweest onderweg :lol:
(dan die strafpunten maar :wink: )
Allemaal smoesjes :mrgreen:

Terug naar “Evenementen”