Beste mensen,
heb hier al een hoop info kunnen vinden voor mijn 33, maar zit nu toch een beetje met een vraagstuk. Heb nu net een nieuwe 33 gekocht, omdat ik mijn vorige 33 helaas total-loss heb gereden (waarom keek die eikel dan ook niet uit toen hij over stak...). RIP 33.
Maar op mijn nieuwe 33 zitten nu originele P4 of QV velgen...(geloof ik, in ieder geval de velgen die origineel onder de 1.7 16v zitten. Hier de link van een fotootje ) en een maat van mij heeft nog mooie ronals liggen. Nu vind ik dat hele mooie velgen en zou ik die dus wel op mijn 33 willen hebben. Alleen moeten er nog banden op en daar ligt nu mijn vraag.
Deze 33 heeft namelijk geen stuurbekrachtiging. De banden die er nu op zitten zijn 185/60/14, maar ik wil op die Ronals 195 breed. Is dat een beetje te doen zonder bekrachtiging? En welke maat zou ik dan nemen? 195/55 of 195/50?
Verder misschien iemand interesse in een set mooie originele P4 of QV velgen met 2 goede en 2 redelijke 185/60/14 banden?
Graag zou ik van jullie willen horen wat jullie ervan denken en misschien ervaringen zijn.
Alvast bedankt voor de reacties!
Groetjes, Bart