Uiteraard .
haha fotookesik was natuurlijk mijn kodakske vergeten... mag ik discreet verzoeken om deze mogelijk op het ruil cd-ke te zetten ?
![]()
danny

Kristal
Uiteraard .
haha fotookesik was natuurlijk mijn kodakske vergeten... mag ik discreet verzoeken om deze mogelijk op het ruil cd-ke te zetten ?
![]()
danny
Tja, je doet maar héUiteraard .Naar het schijnt moet ik op 12 november op Uw schoot komen zitten , dus dat komt voor mekaar .
![]()
Kristal
Hele mooie foto's. Dank dat je deze hebt gemaakt.
Die banden, zijn dat geen Russische banden?
Vredestein is tegenwoordig idd Russisch.Hele mooie foto's. Dank dat je deze hebt gemaakt.
Die banden, zijn dat geen Russische banden?
vredestein....
Ondanks dat je geen statief ed. mocht gebruiken zijn het heeeeele mooie foto'sWij konden helaas niet veel experimenten uithalen , omdat we noch statief nog flits mochten gebruiken . Maar zelfs ondanks dit was het fantastisch om haar te bewonderen .![]()
Kristal
Merci Anke .Ondanks dat je geen statief ed. mocht gebruiken zijn het heeeeele mooie foto'sWij konden helaas niet veel experimenten uithalen , omdat we noch statief nog flits mochten gebruiken . Maar zelfs ondanks dit was het fantastisch om haar te bewonderen .![]()
KristalMn man zit al weken te smachten naar zn nieuwe brera en
moet ook nog een paar weken geduld hebben. Die heb ik achter de pc gezet met jouw foto's (en later ook die van Carlo).
Hij heeft er een heleboel opgeslagen en nu staat er 1 als bureaublad te pronken op zn pc. die van carlo zijn te klein
Dank je wel namens hem