In de herfstvakantie speciaal een tripje gewijd om naar het alfa museum te gaan, nou heb er geen spijt van echt schitterend, komen we bij het bij de toegangsport konden zo door rijden nogmaals een toegangsport en weer helemaal naar niks vragen. Inmiddels bij het museum aangelopen was er niemand bi het entree, dus gebonnen wij maar een rondje te lopen, de auto's die daar staan, nouja ik heb er geen worden nouja laat de foto's maar spreken. Op een gegeven moment kwamen we wel iemand tegen maar die bekommerde niet echt om ons, ik liep overal tussen de hekjes door en op afgezette gebieden maar die man had meer oog voor de schoonmaakster. Na het museum te hebben gehad maar naar de overkant gelopen het hoofdkantoor in, tot mijn verbasing helemaal niemand bij de receptie, nog een klein rondje gelopen in het gebouw wat nog helemaal het intereur heeft zoals het was toen het gebouwd was 60's/70's, kwam op een gegeven moment in een soort vergader zaal uit ofzo.
Daarna nog een rondje om de fabriek gereden, waarvan al een deel gesloopt was, het gebouw met het mooie alfa logo op de gevel staat er nog wel, stond trouwens wel een bord dat ze een nieuw alfa romeo busines park gingen bouwen dus we zullen het zien. Ook nog ff naar de testbaan gereden, maar daar kon je helemaal niks meer mee, die was nu echt te ver begroeid
Ook nog naar het circuit van monza geweest, wat heel leuk was, stiekem nog een rondje op de oude kombaan gelopen wat heel indrukwekend was, verder nog ff een bezeoekje aan het comomeer en turijn gebracht kortom een drukke paar dagen maar heel leuk een mooi weer.