is dit mogelijk?
Het rammelt er aardig op los iig en....Nee het zijn niet mn hitteschildjes

Beter er vantussen halen en een een buis er tussen steken, geluid is dan een stuk beter en met een beetje geluk je CO ook nog.haha, nee je kat ligt in stukjes erin... loshalen en leeg schudden.. maar tis giftig spul dus voorzichtig..
én: het geluid van een lege kat is ook niet echt geweldig vind ik
Is het een geregelde kat? Als dat zo is dan moet je neem ik aan iets fabrieken om de sonde in te steken toch?Beter er vantussen halen en een een buis er tussen steken, geluid is dan een stuk beter en met een beetje geluk je CO ook nog.haha, nee je kat ligt in stukjes erin... loshalen en leeg schudden.. maar tis giftig spul dus voorzichtig..
én: het geluid van een lege kat is ook niet echt geweldig vind ik
Dat is NIET van invloed!!
Ik weet eigelijk niet of het leeghalen van een kat van invloed is op de waarde die de lambdasensor afgeeft naar de ECU? Weet jij dat Dré?
Als ik het goed heb zit de katalysator met een flens op het uitlaatspruitstuk. Als je die nou losschroeft en hem een stukje achter de katalysator doorslijpt. Dan kan je vervolgens op de nieuwe kat en het nieuwe stuk achter de kat een flens lassen en hem netjes monteren. Dat is tevens handit voor een katvervanger (cq rechte pijp met twee flenzen)Yep.... het is een geregelde kat.....het stuk achter de kat is eigenlijk net nieuw dus daar baal ik wel een btj van
maar waar ik idd mee zit is het CO....voor de APK straks
ik wil er best een Kat vervanger tussen hebben...maar de 33 is van 93....Dus !!!
Zo had ik had ook gedacht! Als je een kat hebt, en een katvervanger die alle twee voorzien zijn van flenzen aan weerskanten is het wisselen een eitje...ja ik weet van de verschillen....en jullie hebben me wel op een idee gebracht...
losse Kat met flensen voor 1x per jaar APK
en de rest van de tijd een Kat vervanger...
trouwens die lambdasonde zit in het voorste stuk...dus die kan lekker blijven zitten
maar voorlopig blijf ik nog ff rammelen tot de kerstbonus binnen is