Ik moet nog ff de planning checken met moedersvanG?
fRankAlfa?
Alfafox?
van dee?
Frederico?
waar blijven al die ZeeuwsVlamingen?
en de rest natuurlijk.

Ik moet nog ff de planning checken met moedersvanG?
fRankAlfa?
Alfafox?
van dee?
Frederico?
waar blijven al die ZeeuwsVlamingen?
en de rest natuurlijk.
Was in navolging van een succesvol ontmoetinkje vorig jaar dus eigenlijk is de locatie niet centraal gekozen maar gewoon spontaan geboren en 220 km is best te doen in 2 uurtjes vertrek je rond de middag en je bent voor middernacht terug thuis.Echt een leuk initiatief! De locatie is alleen zo de-centraal als de pest![]()
Voor mij is het 220KM heen, en 220KM terug...net iets te gek weer.
das waar daar weet ik alles van....................................................hik
Was in navolging van een succesvol ontmoetinkje vorig jaar dus eigenlijk is de locatie niet centraal gekozen maar gewoon spontaan geboren en 220 km is best te doen in 2 uurtjes vertrek je rond de middag en je bent voor middernacht terug thuis.
Ahzo! Ik begrijp het, 't was ook geen kritiek hoor. Ik ben altijd wel in voor zoiets, dus vind het jammer dat het zo ver van huis isWas in navolging van een succesvol ontmoetinkje vorig jaar dus eigenlijk is de locatie niet centraal gekozen maar gewoon spontaan geboren en 220 km is best te doen in 2 uurtjes vertrek je rond de middag en je bent voor middernacht terug thuis.Echt een leuk initiatief! De locatie is alleen zo de-centraal als de pest![]()
Voor mij is het 220KM heen, en 220KM terug...net iets te gek weer.
Jij was dan ook niet voor middernacht thuisdas waar daar weet ik alles van....................................................hik
Was in navolging van een succesvol ontmoetinkje vorig jaar dus eigenlijk is de locatie niet centraal gekozen maar gewoon spontaan geboren en 220 km is best te doen in 2 uurtjes vertrek je rond de middag en je bent voor middernacht terug thuis.
Wat heb ik daar gemist?Jij was dan ook niet voor middernacht thuisdas waar daar weet ik alles van....................................................hik
Ik kom karten en je zuster ook dus ik zou maar vast gaan oefenen!jah er moeten nog meer mensen komen..
@Theo romeo..je ging toch ook mee alleen karten net als ons..?