Ach, niet iedereen heeft zich nog zover verdiept in het werk van onze vriendenTijdens de rustige momenten (tussen 2 lijken van een paal krabben door) hebben ze niks anders te doen, nee.
Maar ach, die discussie is al zo dikwijls gevoerd.

Ach, niet iedereen heeft zich nog zover verdiept in het werk van onze vriendenTijdens de rustige momenten (tussen 2 lijken van een paal krabben door) hebben ze niks anders te doen, nee.
Maar ach, die discussie is al zo dikwijls gevoerd.
gebruik geen buitenlandse woorden als je de gevolgen niet kan overzien...!!!Anyways ik ga er vanuit dat die teringlijers ......
gebruik geen buitenlandse woorden als je de gevolgen niet kan overzien...!!!Anyways ik ga er vanuit dat die teringlijers ......
onverantwoordt rijgedrag.. niet goed te praten..
Hier komen zeiken... zielig...
De politie Teringlijers noemen op een publiekforum... je weet niet wat je zegt hoop ik...
en dit topic vervuilen, ga je schamen!
er is geen chemie man!!!
Dat is nu eens een mooie uitspraak!!Zoals ik onlangs op dit forum las: If you can't do the time, don't commit the crime.
Ik ken d'r ook een hele 'mooie': Don't commit the crime, but you still have to do the time!!!!Dat is nu eens een mooie uitspraak!!Zoals ik onlangs op dit forum las: If you can't do the time, don't commit the crime.
En het mooiste is nog wel dat je, in tegenstelling tot wat in een 'recht' staat de gewoonte hoort te zijn, zonder proces schuldig word bevonden en pas nadat je betaald hebt, en dan nog voor eigen rekening, mag pogen je onschuld te bewijzen. Als je in dit land iemand vermoord hebt word je geacht onschuldig te zijn totdat, voor de rechter, anders is bewezen. Maar heb niet het gore lef een paar kilometer te hard te rijden, want bij een dergelijke grove misdaad verspeel je werkelijk elk recht dat er ooit uitgevonden is om burgers tegen onrecht te beschermen.Ik ken d'r ook een hele 'mooie': Don't commit the crime, but you still have to do the time!!!!Dat is nu eens een mooie uitspraak!!Zoals ik onlangs op dit forum las: If you can't do the time, don't commit the crime.![]()
![]()
En dat heb ik nu op het moment. Flink bekeurd zijn voor iets wat ik niet gedaan kan hebben omdat ik (bewijs heb ik) toen de hele week in the UK zat en mijn wagen dus thuis in garage. En dan was het ook nog in Rotterdam! Ik woon aan de andere kant van Nederland en ben met die wagen nog nooit ook maar enigzins in de buurt geweest van Rotterdam. Arnhem was het dichtste bij.
Leuk rechtsysteem hebben we hier hé??Ik vind het een aardig krom systeem! Want waar is het bewijs?? Die er ONMOGELIJK kan zijn??? Nou????? (en ik wind me d'r alweer over op...
)
Gezien degene die dit topic gestart is de discussie deze kant op gestuurd heeft vraag ik mij af of dit wel helemaal "topic vervuiling" is.Zit dit topic niet te vervuilen!
Je vergeet een optie...en ga emmigreren of accepteer!