Leo.
nee hoor, no hard feelingohh sorry dacht dat ik je dat je het onaardig bedoelde
dan heb je verkeerd begrepen
mijn excuses hiervoor
ruben
Zonder kat gaat hij veel te schel klinken man. Dan krijg je ipv die diepe boxer-roffel van die schelle herrie...verder dus niks gedaan aan je katalysator?
de remus zat er bij mij al onder toen ik de auto kocht.
om eerlijk te zijn wil ik ook zo'n ... zijn met een holle pijp![]()
dan blaft zo'n boxertje lekker
kan ik tegen spreken.Zonder kat gaat hij veel te schel klinken man. Dan krijg je ipv die diepe boxer-roffel van die schelle herrie...Wil je dat toch die kat ertussen weg hebben, koop dan een CSC katvervangen. Dan lijkt het in ieder geval nog ergens op...
Yep ik ook alleen met een 145 Qv die wel op de boot kan hahaEen keer per jaar wat familie bezoeken. (De Blommen of Kikkert)
Nog nooit met de Giulia geweest. Ik denk namelijk niet dat ie op de boot kan. (te laag)Er zijn heerlijke weggentjes waar je goed kunt cruisen.
Ik zou er best kunnen wonen.
Leo.
Wij bonden vroeger een braadpan achter de kat. vond het beest niet leuk. De dierenbescherming ook niet....Wij wel !Kan ik een verlengstuk acher me kat die bocht zeg maar.
huilde en jankte lekker op toeren zekerWij bonden vroeger een braadpan achter de kat. vond het beest niet leuk. De dierenbescherming ook niet....Wij wel !Kan ik een verlengstuk acher me kat die bocht zeg maar.![]()
Of sla ik nou compleet de bal mis ?