In belgie moet ik ook voorkomen...
Maar ik vraag me af hoe het nou zit ivm dat ik dus gistere geflitst ben met 170 op de teller en 160 op gps...
Krijg ik dan thuis u bent geflitst met 155km/h inclusief correctie of krijg ik thuis u bent geflitst met 165 inclusief correctie?
Ik neem aan dat de flitser van de politie even goed geijkt is als mijn gps systeem dus dat die flitser ook 160 meet en niet 170 zoals op mijn teller die een afwijking heeft..
... en ga je meer dan waarschijnlijk ook een rijverbod

krijgen bovenop een boete van 220 EUR + bijdrage fonds slachtoffers 137,50 EUR en gerechtskosten.
De snelheid waartegen je geflitst wordt zal nooit overeenstemmen met de snelheid op je teller : ligt altijd lager ( maar bij recente wagen, heb ik zelf al mogen ervaren

niet te veel)
In België is het zo dat voor de beoordeling minnelijke schikking of vervolging voor de rechtbank altijd eerst van de vastgestelde snelheid 6 à 7 procent wordt afgetrokken als correctie ( en dit om een einde te maken aan de diverse discussies voor de rechtbanken aangaande de juistheid van de gemeten snelheid middels flitstoestel).
Danny