tis een 45 liter tank, en normaal rijd je met een 16v ongeveer 1:9 tot 1:11, maar met veel stadsverkeer of file gaat dat flink naarbeneden
dus 400 km op een tank houd ik ook aan met mn sprint (8v 1.7)
Volgens mij kopen Tinq en o.a.Tango geen restpartijen, maar daar in, waar de brandstof het goedkoopst aangeboden wordt.............
het schijnt dat bijv. tinq alle restpartijen opkoopt,
het lijkt wel goedkoop, maar ik pleur het er niet in
dan neem ik het terug, heb het ook maar horen zeggen.Volgens mij kopen Tinq en o.a.Tango geen restpartijen, maar daar in, waar de brandstof het goedkoopst aangeboden wordt.
Heb hier bij de locale Tango zowel een Q8 als een Shell tankauto zien staan.......
onzin, komt allemaal uit pernis uit dezelfde tankers......Shell krijgt het eerste uit de tank, dan BP en Texaco en dan de goedkopere stations. Het kan dus zijn dat de benzine iets meer 'vervuild' is. Wat ik me daarbij voor moet stellen weet ik ook nier hoor, ik tank meestal bij de Texaco want die zit hier in de buurt
Tinq hier bij ons is gewoon Shell benzine,ik weet niet of het bij alle Tinq stations zo is?ik kan 560 kilometer rijden ongeveer met mijn 33.
wel een 1.4 ie. wel vaak jeuk aan het rechtervoetje.
wat tank je? bij een betere maatschappij of bij de tinc ofzo?
kan ook een hoop schelen, de kwaliteit van brandstof
De Shell tankwagen rijd idd langs de Tinq bezinepomp. Het gaat er echter om wie de eerste, en wie de laatste liters benzine uit de tankwagen krijgt. Hoe dat precies zit moet je mij ook niet vragen, maar het heeft te maken met een bepaalde mate van 'vervuiling'...Tinq hier bij ons is gewoon Shell benzine,ik weet niet of het bij alle Tinq stations zo is?ik kan 560 kilometer rijden ongeveer met mijn 33.
wel een 1.4 ie. wel vaak jeuk aan het rechtervoetje.
wat tank je? bij een betere maatschappij of bij de tinc ofzo?
kan ook een hoop schelen, de kwaliteit van brandstof
Zou een 16v niet wat zuiniger moeten zijn ?? dan een 8v
Ik denk het toch wel...iig als je er, zoals gezegd, redelijk vroeg mee opschakelt enz.Juist niet denk ik....
Wellicht zie ik iets over het hoofd, maar wat voor een Boxer? Een mooi verbruik van een 33 gaat, denk ik zo in het geheel niet op voor een 145/146... een Alfa 1.7 16v Boxer over genomen ..