Remvloeistof is geen olie. Als dat donkerder wordt zit er vocht in. Dan moet je het vervangen.[quote=" Uiteindelijk wordt de olie (net als bijvoorbeeld remvloeistof) donkerder.
Remvloeistof is geen olie. Als dat donkerder wordt zit er vocht in. Dan moet je het vervangen.[quote=" Uiteindelijk wordt de olie (net als bijvoorbeeld remvloeistof) donkerder.
Je hebt gelijk, remvloeistof is hydrofiel. Maar dat is niet de oorzaak van het verkleuren.Remvloeistof is geen olie. Als dat donkerder wordt zit er vocht in. Dan moet je het vervangen.[quote=" Uiteindelijk wordt de olie (net als bijvoorbeeld remvloeistof) donkerder.
Kijk, dat vind ik nou een slimme oplossing! Dat scheelt je een hoop gezeik, en voorkomt ergernis..Ik heb ook wel eens de stuurbekrachtigings olie moeten vervangen van mijn maserati 222. De olie wordt in deze auto erg heet en dat is ook slecht voor de pomp. De olie ziet er dan na verloop van tijd roze uit.
Je kan ook verversen door de retourslang van het reservoir los te koppelen, motor aan zetten en dan nieuwe olie bijvullen. De pomp pompt dan alle oude olie uit de retourslang (in een opvangbak). Daarna sluit je de slang weer aan en vul je tot het max teken. Kost wel wat meer olie maar dan is ook echt alles ververst.
Goede methode!!Kijk, dat vind ik nou een slimme oplossing! Dat scheelt je een hoop gezeik, en voorkomt ergernis..Ik heb ook wel eens de stuurbekrachtigings olie moeten vervangen van mijn maserati 222. De olie wordt in deze auto erg heet en dat is ook slecht voor de pomp. De olie ziet er dan na verloop van tijd roze uit.
Je kan ook verversen door de retourslang van het reservoir los te koppelen, motor aan zetten en dan nieuwe olie bijvullen. De pomp pompt dan alle oude olie uit de retourslang (in een opvangbak). Daarna sluit je de slang weer aan en vul je tot het max teken. Kost wel wat meer olie maar dan is ook echt alles ververst.
roze is i in de verpakking, en de retour los en motor draaien?? Kans is groot dat je um leeg draait en alles stuk loopt!De olie ziet er dan na verloop van tijd roze uit.
Daarom dat er bij mij ook 3 liter olie doorheen is gegaan, ik wilde in geen geval dat de pomp droog zou draaien!roze is i in de verpakking, en de retour los en motor draaien?? Kans is groot dat je um leeg draait en alles stuk loopt!
Anders zet ik de boormachine wel even op de pomp, kan ik zelf bepalen hoe hard hij draaitroze is i in de verpakking, en de retour los en motor draaien?? Kans is groot dat je um leeg draait en alles stuk loopt!De olie ziet er dan na verloop van tijd roze uit.