Dat brengt mij ertoe om de Alfakeuze ook nog eens te overdenken. Wat vinden jullie? Graag voors en tegen voor de verschillende Alfa's!
Neem plaats in de Erwin V6Ja, lul maar, het is een luxeprobleem natuurlijk, maar het blijft een verdraaid moeilijke keuze als je het aan mij vraagt. Dus daarom vraag ik het aan jullie!
Heb ik ook weleens eerder gedaan met een 911 cabrio. Hoe meer gas je geeft, des te leuker vinden de Italianen het!Met de Bertone natuurlijk, en je lekker tussen de andere oudjes gooien.
Wij hadden 2 jaar geleden ontzettend veel succes met de Spider in de laatste 50 km voor Brescia
Sterker nog, ik heb iets veel mooier: een 2000 Touring Spider!Ga in "Stijl"... Heb je geen Giulietta spider meer staan.??
Autotrein naar Bologna?Sterker nog, ik heb iets veel mooier: een 2000 Touring Spider!
Ik zou een dergelijke rit eigenlijk niet aandurven met die auto. Misschien wel als ik hem op een trailer meeneem en dan op lokatie ga rijden, maar het hele eind heen en weer kachelen, nee dat niet.