Na enig overleg hebben we besloten om de Zelzate meeting te veranderen in een Kart meeting.
Net als vorig jaar in Breskens met een hapje achteraf.

We dachten aan een zondag half November.

Graag opgeven bij Martin (GC)
Knagen kan tzt ff bekeken worden , afhankelijk van mn werkrooster...absoluut maar, als het even kan, niet de komende twee weken: ik ben zonet mijn rijbewijs kwijtgespeeld:
op de E 411, ter hoogte van Wavre aan de kant gezet door de polies, samen met een 159 die achter mij reed;
blijkbaar hebben ze de laatste gevolgd in hun anoniem peugeotken en volgens eigen zeggen 190 km/u op hunnen teller afgeklokt;
wij zijn allebei nogal verschoten omdat volgens ons wij nooit 190 gereden hebben;
natuurlijk eigen schuld dikke bult met als resultaat onmiddellijk intrekking voor 15 dagen:
maandag nog eens proberen bij het parket in Nijvel om mijn roze voddeke terug te krijgen, maar ik vrees het ergste !
( strict genomen hebben de heren agenten enkel de wagen die achter mij afgeklokt, zodat er kwestie snelheid toch nog wel één en ander te betwisten valt)
danny
JAAAA ! ik wilde 't sowieso al eens voorstellen !Is er btw ook nog intresse om weer te karten in Breskens zoals vorig jaar?
Even paar datums in November prikken, zal eens vragen wat er nog vrij is.JAAAA ! ik wilde 't sowieso al eens voorstellen !Is er btw ook nog intresse om weer te karten in Breskens zoals vorig jaar?
tuurlijk, altijd leuk zo'n extra chicane !Mag ik ook nog mee karten ?![]()
![]()
Kristal
tuurlijk, altijd leuk zo'n extra chicane !Mag ik ook nog mee karten ?![]()
![]()
Kristal
klinkt een beetje pervers, vind je zelf niet ?tuurlijk, altijd leuk zo'n extra chicane !Mag ik ook nog mee karten ?![]()
![]()
Kristal![]()
![]()
![]()
Alweer gij![]()
Ik wil niet raar doen , maar ik zou wel liever in Sinnekloas gaan karten ...![]()
Kristal
Hoor wie het zegttuurlijk, altijd leuk zo'n extra chicane !Mag ik ook nog mee karten ?![]()
![]()
Kristal
Nee, Petje van het jaar doen we op een andere datumHoor wie het zegttuurlijk, altijd leuk zo'n extra chicane !Mag ik ook nog mee karten ?![]()
![]()
Kristal![]()
Hoor ik daar een uitdaging om mijn titel te verdedigen?