er komen hier alleen maar meer bij.maar het wordt wel tijd dat ze die drempels op gaan ruimen
ok en heb jij ook de orginele schokdempers nog en heb je dure veren zoals H en R ?
of heb je goedkopere veren van bijv 130 euro ??
en hoeveel mm ligt die van jou nu later ?
ruben
waar kwamen die Koni's dan vandaan?ok en heb jij ook de orginele schokdempers nog en heb je dure veren zoals H en R ?
of heb je goedkopere veren van bijv 130 euro ??
en hoeveel mm ligt die van jou nu later ?
ruben
nee, ik heb koni geel rondom en mijn veren komen bij savali vandaan
die van mij is zo laag dat de bovenkant van de band (195-50-15)net niet in de wielkast is verdwenen..........meer dan 40mm ???
gewoon verlagen die 33 van jou en idd neem goede veren.......ik had ook goedkope pisbakijzerslappespiralen![]()
ik weet van madeno dat ze door hun niet meer worden geleverd en als je een setje H&R kunt krijgen ...altijd doen
binnenkort ga ik ook beginnen met powerflex bussen
je moet rekening houden met de in en uitgaande slag van de demper. vooral ingaand kan bij verlaging zorgen dat de zuigerstang van de demper tegen de onderkant van het demperhuis aan slaat (en dan is ie stuk) monteer dus bumpstops die lang genoeg zijn of kort je demper of zuigerstang in.35mm verlagen met de H en R ligt hij dan ook als een blok op de weg of moet ik ook andere schokdempers monteren ??
voor een betere weggligging en krijg op de orginele schokdempers geen problemen ik heb een imola uitvoering
of maarkt dat qua schokdempers niet uit dan een normale 33 ??
ruben
apex levert ze voor 3gaats!ja want vanaf 40mm word geadviseerd andere dempers te gebruiken maar eerst maar eens een paar fatsoenlijke veren vinden[@#*(&^%%#] dan kan ik ook eindelijk omlaag en onderstel verbetering doen....
maar leverd madeno geen veren meer voor een 33 dan?
via www.stroevemotorsport.nlwelke site???? voor die apex.........