alfa90qo

knipperlichten Alfa 90

vr okt 06, 2006 19:39

Ik heb een probleempje!

De knipperlichten doen het niet! Ik heb alle schakelaars en relais al vervangen maar geen resultaat. Zowel de richting aanwijzers als de alarmlichten werken niet. Als ik de boel doorverbind van het stuur naar relais gaan ze wel branden maar niet knipperen. Hoor het relais wel tikken???? Is dit voor iemand een bekent probleem? #-o

Richard75
Guru
Guru
Contacteer: Website

Re: knipperlichten Alfa 90

vr okt 06, 2006 20:11

Ik heb een probleempje!

De knipperlichten doen het niet! Ik heb alle schakelaars en relais al vervangen maar geen resultaat. Zowel de richting aanwijzers als de alarmlichten werken niet. Als ik de boel doorverbind van het stuur naar relais gaan ze wel branden maar niet knipperen. Hoor het relais wel tikken???? Is dit voor iemand een bekent probleem? #-o
ik heb precies hetzelfde in mijn 33.
bij mij zit het in het relais, dan wel de relaishouder.
heb het gevaarte nu maar onder de stuurkolom gemonteerd zodat ik af en toe een corrigerende tik kan uitdelen :P

hoe het bij jou 90 zit zou ik absoluut niet weten, heb nog nooit een 90 in het echt gezien :cry:
je had wel het goede relais te pakken?

alfa90qo

RE: knipperlichten Alfa 90

vr okt 06, 2006 20:14

Ja ik had wel de goede, heb de hele bende uit elkaar gehad en vervangen met de spullen van de donor en combinaties daartussen. Helaas geen resultaat.

Richard75
Guru
Guru
Contacteer: Website

Re: RE: knipperlichten Alfa 90

vr okt 06, 2006 20:18

Ja ik had wel de goede, heb de hele bende uit elkaar gehad en vervangen met de spullen van de donor en combinaties daartussen. Helaas geen resultaat.
toch maar eens de bekabeling nalopen.
los contact of draadbreuk wil in het algemeen wel eens voorkomen.

en anders een 90-guru inschakelen.

Freek
Member
Member

Re: RE: knipperlichten Alfa 90

za okt 07, 2006 19:03

Als de knipperlichten vanaf de zekeringkast wel aan te sturen zijn, weet je zeker dat de bedrading vanaf dat punt in orde is. Relais had je al vervangen zei je. Heb je al geprobeerd om de zekeringkast van de donorauto te monteren?
'58 Chevrolet Apache 3200
'65 Giulia Super 1600
'79 Spider Veloce 2000

'81 Mercedes Benz W126 380SE

"It's immaterial which way the nose of the car is pointing, provided the car is traveling in the right direction." -Stirling Moss-

alfa90qo

RE: knipperlichten Alfa 90

zo okt 08, 2006 04:16

Ook die zit er al in. Weet het dus ff niet meer :? :?:

Terug naar “Algemene Technische vragen”