Mooie auto met mooie velgen !
Voor de liefhebbers heb ik nog eenzelfde set Borbet A in 16" te koop.
He? moet je daar je auto nóg een keertje laten keuren als je iets gemonteerd hebt wat niet standaard is?????VERGEET het maar yuri! bij mijn 75 heb ik een andere luchtfilter steken en daar krijg je een aparte keuring erbij bovenop-----extra kosten natuurlijkHoe zit dat tegenwoordig eigenlijk in België, is die storm van de tunings-attesten etc. al overgewaaid?![]()
en zo krijg je ook nog eens een apart keuringsbewijs betreffende die tuning---- en het een is niet geldig zonder het ander
die keuring gebeurt op dezelfde moment maar is wel een andere keuring---betreffende tuning dus---dus krijg je 2 keuringsformulierenHe? moet je daar je auto nóg een keertje laten keuren als je iets gemonteerd hebt wat niet standaard is?????VERGEET het maar yuri! bij mijn 75 heb ik een andere luchtfilter steken en daar krijg je een aparte keuring erbij bovenop-----extra kosten natuurlijkHoe zit dat tegenwoordig eigenlijk in België, is die storm van de tunings-attesten etc. al overgewaaid?![]()
en zo krijg je ook nog eens een apart keuringsbewijs betreffende die tuning---- en het een is niet geldig zonder het ander
zoiets heb ik nog nooit gehoord zeg! wil iemand dit een stukje uitleggen? ( vind dit soort dingen altijd wel interressant )