Hier ging de voordeur bij mijn thuiskomst ook al wat moeilijker open dan anders... *urng*
hehe, Theo, klasse kerel
Ben benieuwd wat jullie van het hoofdartikel vinden, m.i. levert Patrick Italiano een huzarenstukje om de geschiedenis van de Alfa-fabrieken zo duidelijk op schrift te zetten. Op dit forum maken we ons wel eens druk over de toekomst van 'ons' merk; kan Alfa met zijn huidige modellen een speler van een redelijk niveau blijven in de auto-industrie? Inmenging van buitenaf, financiers, marketeers en technici die lijnrecht tegenover elkaar staan. Gevoelsmatig loopt Alfa de laatste jaren bij voortduring langs de rand van de afgrond. Een geruststelling, hoe tegenstrijdig dat ook klinkt: het is nog nooit anders geweest!
Inderdaad zolang ik met Alfa's bezig ben is het altijd hetzelfde liedje geweest.
AlfaSud - > Roestproblemen Alfa richting de ondergang.
33 (laatste model) -> Redding van Alfa omdat hij het ook als Leasbak goed deed bij de eerste generatie IT-ers.
164 redding van Alfa en de eerste betrouwbare Alfa Romeo. Was nieuw voor onder de 40.000 gulden te koop.
156 redding van Alfa -> Als leasewagen
..... Nu wordt het weer spannend. Ze hebben mooie modellen maar nog geen verkoopklapper (de 159 misschien).
En het klaverblaadje is echt een mooi stukje werk, ook door de inbreng van de leden. En de toegankelijkheid van de makers van KB.
Goed zo
