maar verders iedereen toppie geregled, mijn complimenten voor de organistaie en vrijwilligers en iedereen!!
Klopt Ze waren met een Spider. De 6C's liggen uit elkaar. Er komt een artikel hierover in het volgende KB. Ze hebben toegezegd dat ze volgend jaar met allebei de auto's komen. Helemaal top!Weer genoten van de zwarte 75 van Bob vd Sluis, maar waar was de 6C1750 van dat engelse echtpaar. Ik heb hen wel gezien, maar hadden ze de auto thuisgelaten?
ja, maar dan bij het Concorso di TuningEn wie was 3? Sander met de Alfetta? Die Montreal was zeker een prachtig mooi ding. Aparte kleur.
Netjes. En hij vertelde mij dat hij toch geen prijs verwachtte.ja, maar dan bij het Concorso di TuningEn wie was 3? Sander met de Alfetta? Die Montreal was zeker een prachtig mooi ding. Aparte kleur.![]()
Een erg mooie Alfetta inderdaad, en ook mooi helder van kleur en ze glom heerlijk.Netjes. En hij vertelde mij dat hij toch geen prijs verwachtte.ja, maar dan bij het Concorso di TuningEn wie was 3? Sander met de Alfetta? Die Montreal was zeker een prachtig mooi ding. Aparte kleur.![]()
De fantast.
Van harte Sander!!!!!
Leuk man. Terecht. Mooie Alfetta.
Grazie, nu weet ik het weer.Kleine aanvulling Alfist, nr. 3 bij het Concorso d'Eleganza was een Giulia Nuova Super 1300 (Faggio), mooie kleur trouwens...Concorso di Eleganza:
1) AlfaSud
2) Montreal
3) ben ik vergeten
Concorso di Tuning:
1) Giulia
2) Bertone
3) Alfetta![]()
Dacht dat nr. 3 bij het Concorso d'Eleganza een Giulia Nuova Super 1300 was (Faggio), da's een hele mooie kleur trouwens...Concorso di Eleganza:
1) AlfaSud
2) Montreal
3) ben ik vergeten
Concorso di Tuning:
1) Giulia
2) Bertone
3) Alfetta