http://www.r2racing.nl/movies/new/spin%20lancia.mpeg
Zo!

Als ie niet misselijk wordt van het rondjes draaien dan wordt ie het wel van de rubberlucht.Hier zal meneer Pirelli blij mee zijn![]()
Gaaf zo'n vierwieldrift, alleen moet ie op t einde toch wel misselijk zijn van t rondjes draaien....
Heb ik ook gehad, in de originele Martini kleurstellingSchitterend! Prachtige auto ook.
Tja, het is maar hoe je er mee omgaat he.maar ze gaan vaker stuk dan een hippy-volkswagenbus uit 1972 of valt het mee?
ook onbegrijpelijk hoe dat ding uit stilstand van de plaats kwam zeg!
Koeling van de Integrale was een stuk beter, dus minder heet en dus minder stuk...Tja, het is maar hoe je er mee omgaat he.maar ze gaan vaker stuk dan een hippy-volkswagenbus uit 1972 of valt het mee?
Goed warmrijden en de juiste olie kan veel ellende voorkomen.
Zelf had ik er weinig problemen mee maar een goedkope auto om te rijden is het zeker niet.
Met de 155 Q4 ( zelfde blok ) heb ik veeeel meer problemen gehad.
Ja was mij ook al opgevallenmaar ze gaan vaker stuk dan een hippy-volkswagenbus uit 1972 of valt het mee?
daar word je toch niet misselijk van??Als ie niet misselijk wordt van het rondjes draaien dan wordt ie het wel van de rubberlucht.Hier zal meneer Pirelli blij mee zijn![]()
Gaaf zo'n vierwieldrift, alleen moet ie op t einde toch wel misselijk zijn van t rondjes draaien....
Daar zal het wel aan gelegen hebben....Koeling van de Integrale was een stuk beter, dus minder heet en dus minder stuk...Tja, het is maar hoe je er mee omgaat he.maar ze gaan vaker stuk dan een hippy-volkswagenbus uit 1972 of valt het mee?
Goed warmrijden en de juiste olie kan veel ellende voorkomen.
Zelf had ik er weinig problemen mee maar een goedkope auto om te rijden is het zeker niet.
Met de 155 Q4 ( zelfde blok ) heb ik veeeel meer problemen gehad.